• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5283
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با برکت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان میلاد نور کرده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این اقدام به همت امور فرهنگی و هنری شرکت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با برکت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان میلاد نور کرده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این اقدام به همت امور فرهنگی و هنری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و با چاپ کتابی با همین عنوان در تیراژ یک‌هزار نسخه‌ای صورت گرفته است.

در این مسابقه که قرعه کشی آن در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌شود به 15 نفر از نفرات برتر این مسابقه شامل پنج نفر از پرسنل قرارداد موقت و پیمانکاری، پنج نفر از پرسنل رسمی و پنج نفر از خانواده پرسنل جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین نمایشگاه کتاب همراه با 20 درصد تخفیف در این شهرستان برگزار و به دلیل استقبال گسترده از نمایشگاه، تمدید آن تا تاریخ دهم بهمن ماه خبر داده است.

این نمایشگاه که کتب و نرم افزارهای کامپیوتری در آن با 20 درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب در محل باشگاه مرکزی دائر است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.