• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

چهاردهمین شماره ماهنامه میراث پارس منتشر شد

  • کد خبر : 5273
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

جدید ترین شماره ماهنامه میراث پارس(شماره14-دیماه 1392)منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان این نشریه تخصصی در حوزه تاریخ و گردشگری قرار گرفت. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جدید ترین شماره ماهنامه میراث پارس(شماره14-دیماه 1392)منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان این نشریه تخصصی در حوزه تاریخ و گردشگری قرار گرفت. “ایران،رنگین کمان اقوام”عنوان مصاحبه اختصاصی این نشریه تخصصی […]

جدید ترین شماره ماهنامه میراث پارس(شماره14-دیماه 1392)منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان این نشریه تخصصی در حوزه تاریخ و گردشگری قرار گرفت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جدید ترین شماره ماهنامه میراث پارس(شماره14-دیماه 1392)منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان این نشریه تخصصی در حوزه تاریخ و گردشگری قرار گرفت. “ایران،رنگین کمان اقوام”عنوان مصاحبه اختصاصی این نشریه تخصصی با علی یونسی،دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی است که نخستین مصاحبه اختصاصی آقای یونسی نیز محسوب می شود.

فرشید خدادادیان،مدیر مسئول و سردبیر میراث پارس در این مصاحبه مفصل و بلند،نظر دستیار ویژه رئیس جمهور را در موضوعاتی همچون؛پیشینه تاریخی و وضعیت فرهنگی اجتماعی اقلیت های دینی زرتشتی،مسیحی،کلیمی و صابئین مندایی و همچنین وضعیت ایرانیان اهل سنت را جویا شده است.موضوع اقوام ایرانی و آموزش زبان مادری در نظام آموزشی،از دیگر بخش های این مصاحبه پنج صفحه ای میراث پارس با دستیار رئیس جمهور است.

“نگاهی به نام ایران و پیشینه فارسی دری”به قلم فریدون مجلسی،”پیشینه باستانی عروسک”به قلم دکتر اردشیر صالحپور،گزارشی از غار کلماکره،محل کشف جام شیر دال،به قلم شهرام شهریار و”جستاری پیرامون روابط دیرینه ایران و هند”به قلم فاطمه امینی از دیگر مطالب منتشر شده در این شماره از ماهنامه است.

دکتر فرزاد احمدی در بخش پنجره ای به میراث این شماره،به معرفی باغ موزه قصر پرداخته و در بخش مطالب فرهنگی و ادبی این شماره نیز مخاطبان می توانند آثار و نوشته هایی ازسید علی صالحی،فرهاد کشوری،عبدالرحمن ذکایی، هوشنگ فرجی، فرزاد نصیری، رامین ناصح و دیگر نویسندگان این شماره از میراث پارس را مطالعه نمایند.

همزمان با انتشار شماره جدید ماهنامه میراث پارس،نسخه الکترونیک(رایگان)شماره پیشین آن نیز در تارنمای الکترونیک نشریه بارگذاری و در دسترس علاقمندان قرار گرفت. میراث پارس را از روزنامه فروشی ها و کتابفروشی های منتخب سراسر کشور بخواهید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.