• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
3

گردهمایی عشایر و اقوام خوزستان در اندیکا+عکس

  • کد خبر : 52713
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
گردهمایی عشایر و اقوام خوزستان در اندیکا+عکس

رویش زاگرس: سران عشایر و اقوام خوزستان، بر وحدت و همبستگی میان خود و برچیدن سنت غلط تیراندازی در مراسم‌ها، تاکید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، گردهمایی عشایر بختیاری و عرب با حضور بزرگان اقوام، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی مسئولان استانی و محلی در شهرستان اندیکا برگزار شد. […]

رویش زاگرس: سران عشایر و اقوام خوزستان، بر وحدت و همبستگی میان خود و برچیدن سنت غلط تیراندازی در مراسم‌ها، تاکید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، گردهمایی عشایر بختیاری و عرب با حضور بزرگان اقوام، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی مسئولان استانی و محلی در شهرستان اندیکا برگزار شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: وحدت و همدلی میان اقوام خوزستان نشان دهنده ولایت مداری آنان است. حجت الاسلام فرحانی افزود: دشمنان ایران اسلامی در صدد ایجاد فتنه ونفاق میان اقوام هستند، اما وحدت و بصیرت میان اقوام خوزستان، تمامی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد.

سران عشایر و بزرگان اقوام در این همایش با اعلام محکم بودن اتحاد و برادری میان خود، با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید عهد کردند. تلاش برای برچیدن سنت غلط تیراندازی در مراسم‌های عزا و عروسی نیز از مسائل تاکید شده در گردهمایی وحدت بخش اقوام و عشایر استان خوزستان، در شهرستان اندیکا بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.