• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن
تجلیل از بانوان پرستار توسط هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان+تصاویر

  • کد خبر : 52672
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تجلیل از بانوان پرستار توسط هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان+تصاویر</span>

رویش زاگرس:  به مناسبت  میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، تجلیل از بانوان پرستار به همت هیئت انجمن های ورزشی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ،به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، مراسم تقدیر و تشکر از زنان درمانگاه شرکت نفت توسط اعضا هیئت […]

رویش زاگرس:  به مناسبت  میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، تجلیل از بانوان پرستار به همت هیئت انجمن های ورزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ،به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، مراسم تقدیر و تشکر از زنان درمانگاه شرکت نفت توسط اعضا هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۳ برگزار شد. در ابتدای این مراسم ساسان زکی پور ریاست هیئت انجمن های ورزشی ، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در سخنانی افزود: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است. وی ضمن گرامیداشت روز زن و مقام مادر، اظهار داشت: خانواده در جامعه اسلامی به انسان مفهوم می دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون زن است.

ایشان افزود: میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصتی است تا از بانوان تقدیر و تشکر شود.در پایان این دیدار از طرف هیئت انجمن های ورزشی لوح تقدیر و شاخه گل به پرستاران این درمانگاه اهدا و از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آورده شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.