• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال؛
آغاز نافرجام فکری با نفت مسجدسلیمان/ پیکان نیم‌فصل دوم لیگ را با پیروزی آغاز کرد

  • کد خبر : 52669
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال؛</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آغاز نافرجام فکری با نفت مسجدسلیمان/ پیکان نیم‌فصل دوم لیگ را با پیروزی آغاز کرد</span>

رویش زاگرس: در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک شاگردان مجتبی حسینی خاتمه یافت. گل‌های این بازی را غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۲۳ و مجتبی حق‌دوست در دقیقه ۲۵ برای پیکان به ثمر […]

رویش زاگرس: در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک شاگردان مجتبی حسینی خاتمه یافت.

گل‌های این بازی را غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۲۳ و مجتبی حق‌دوست در دقیقه ۲۵ برای پیکان به ثمر رساندند و تک گل این بازی را برای نفت مسجدسلیمان، امیر روستایی در دقیقه ۴۶ به ثبت رساند.

این بازی، اولین حضور فکری در نیمکت تیم مسجد سلیمان بود. این مربی پس از نیم‌فصل دوری از این تیم، دوباره به جمع نفتی‌ها بازگشت اما این بازگشت در اولین گام، با شکست نفت مسجد سلیمان همراه بود.

با این نتیجه، تغییری در جایگاه تیم پیکان شکل نگرفت و این تیم با ۲۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی ماند و نفت مسجدسلیمان در رده پانزدهم جدول با ۱۱ امتیاز ماندنی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.