• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

هدایت یزدی:
اطلاعی از اعلام انصراف منصور قنبرزاده از هیات مدیره ندارم/ در حال حاضر فراز کمالوند همچنان سرمربی ما است/وقتی تکلیف سرمربی ما مشخص نشده، صحبت کردن با فرد دیگری منطقی و اخلاقی نیست

  • کد خبر : 52595
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>هدایت یزدی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اطلاعی از اعلام انصراف منصور قنبرزاده از هیات مدیره ندارم/ در حال حاضر فراز کمالوند همچنان سرمربی ما است/وقتی تکلیف سرمربی ما مشخص نشده، صحبت کردن با فرد دیگری منطقی و اخلاقی نیست</span>

رویش زاگرس: مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص وضعیت همکاری با فراز کمالوند ارائه کرد.هدایت یزدی، در خصوص آغاز به کار در باشگاه نفت مسجدسلیمان به عنوان مدیرعامل جدید، اظهار داشت: اگر خدا قبول کند از امروز کارمان را با هیات مدیره جدید شروع می‌کنیم. ان شالله همه اعضای باشگاه، تیم و […]

رویش زاگرس: مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص وضعیت همکاری با فراز کمالوند ارائه کرد.هدایت یزدی، در خصوص آغاز به کار در باشگاه نفت مسجدسلیمان به عنوان مدیرعامل جدید، اظهار داشت: اگر خدا قبول کند از امروز کارمان را با هیات مدیره جدید شروع می‌کنیم. ان شالله همه اعضای باشگاه، تیم و هواداران کمک کنند تا تیم این شهر که به عنوان خواستگاه ورزش فوتبال شناخته می‌شود، در جایگاه قابل قبولی قرار بگیرد.

وی افزود: فوتبال باید به این مردم کمک کند و باعث شور و نشاط شود. همه باید دست به دست هم بدهیم از این شرایط خاص به وجود آمده عبور کنیم تا تیم در شرایط عادی قرار بگیرد و نتایج لازم را در نیم فصل به دست بیاورد.

یزدی در خصوص اعلام انصراف منصور قنبرزاده از هیات مدیره عنوان کرد: هنوز اطلاعی در این خصوص ندارم. دیروز به هماهنگی رسیدیم که در کنار ما باشد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در مورد سرانجام همکاری با فراز کمالوند گفت: باید به جمع بندی برسیم اما هنوز صحبتی نکردیم. فراز کمالوند سرمربی ما است. باید به جمع بندی برسیم که بودن او به نفع مجموعه است یا باید فکر دیگری کرد. تا به حال جلسه‌ای هم نداشتیم چون هنوز رسما شروع نکردم. باید کار را شروع و تحلیلی داشته باشیم.

وی تصریح کرد:‌ نظر ما در حال حاضر روی کمالوند است. باید امروز بازی را پشت سر بگذاریم و سپس جمع بندی کنیم ببینیم کجای کار هستیم. باید ببینیم قبلا چه صحبتی شده، صحبت‌های دوستان و کمالوند را هم بشنویم که به جمع بندی برسیم و باشگاه متضرر نشود.

یزدی در مورد این که گفته می‌شود مذاکراتی با محمود فکری صورت گرفته، اظهار داشت: وقتی تکلیف سرمربی ما مشخص نشده، صحبت کردن با فرد دیگری منطقی و اخلاقی نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.