• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
یک مطب دندانپزشکی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجدسلیمان پلمب شد

  • کد خبر : 52532
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>یک مطب دندانپزشکی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجدسلیمان پلمب شد</span>

رویش زاگرس: رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان گفت: یک مطب دندانپزشکی به همراه ۶ واحد صنفی دیگر از جمله نانوایی، سوپر مارکت، آش فروشی و… به دلیل عدم رعایت دستوراعمل های بهداشتی و بی توجهی به تذکرات بازرسان سلامت محیط و بهداشت حرفه ای پلمب شدند. پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو […]

رویش زاگرس: رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان گفت: یک مطب دندانپزشکی به همراه ۶ واحد صنفی دیگر از جمله نانوایی، سوپر مارکت، آش فروشی و… به دلیل عدم رعایت دستوراعمل های بهداشتی و بی توجهی به تذکرات بازرسان سلامت محیط و بهداشت حرفه ای پلمب شدند. پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:بازرسی مداوم از مطب پزشکان و صنوف مختلف همچنان ادامه خواهد داشت و افرادی که نسبت به هشدارهای بهداشتی بی توجهی کنند پس از تذکر قطعاً با آنان برخورد خواهد شد. وی ادامه داد: به تعدادی از مطب ها و صنوف مختلف نیز که به تذکرات بازرسین توجه نکرده اند، اخطار ۴۸ ساعته پلمب داده شد است و در صورت عدم رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان قطعا پلمب خواهند شد.

زمانپور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به ورود سویه جدید او میکرون به کشور بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان با نمایندگان ادارات صمت، دامپزشکی، تعزیرات، اماکن، نظام پزشکی و معاونت درمان از اصناف و مراکز تشخیصی و طبی تشدید و طی یک هفته گذشته بیش از ۶ واحد متخلف از دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند.

زمانپور تعداد بازرسی های سلامت محیط را از ابتدای ماه جاری ۶۴۵ و واحد بهداشت حرفه ای را نیز ۹۲۳ بازدید اعلام کرد. ۳۶ اداره، ۱۶ بانک و ۵۱دفتر بیمه و پیشخوان از جمله مواردی بودند که توسط این واحد مورد بازرسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باتشکر ازشما.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.