• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
3

عاملان تیراندازی در شهرستان مسجدسلیمان دستگیر شدند

  • کد خبر : 52515
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
عاملان تیراندازی در شهرستان مسجدسلیمان دستگیر شدند

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عاملان تیراندازی در کمتراز ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد. به گزارش رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت ۳ نفر در یکی از روستاهای شهرستان مسجدسلیمان و […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عاملان تیراندازی در کمتراز ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت ۳ نفر در یکی از روستاهای شهرستان مسجدسلیمان و اخلال درنظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر شدند.

او افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت ۶ عامل تیراندازی در سطح شهرستان مسجدسلیمان دستگیر را کردند.

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه را اختلافات ملکی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با قانون‌ شکنان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت بصورت جدی برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.