• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

گردهمایی خانواده های اتیسم شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، اهواز+ تصاویر

  • کد خبر : 52488
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
گردهمایی خانواده های اتیسم شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، اهواز+ تصاویر

رویش زاگرس: با پیگیری انجمن اتیسم شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز و اداره ی بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان و به میزبانی ولی محمد ریماز  یکی از خیرین و فرهنگیان بازنشسته شهرستان گردهمایی تعدادی از خانواده های اتیسم شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و اهواز برگزار شد. فرزین سلطانی دبیر این مراسم […]

رویش زاگرس: با پیگیری انجمن اتیسم شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز و اداره ی بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان و به میزبانی ولی محمد ریماز  یکی از خیرین و فرهنگیان بازنشسته شهرستان گردهمایی تعدادی از خانواده های اتیسم شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و اهواز برگزار شد. فرزین سلطانی دبیر این مراسم در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:

هدف از این گردهمایی تبادل اطلاعات میان خانواده های اتیسم این سه شهرستان بود و مقرر گردید طی ماههای آینده برنامه ای مشابه در شهرستان اهواز توسط انجمن اتیسم اهواز و با همکاری انجمن اتیسم مسجدسلیمان برگزار گردد.

لازم به ذکر است در این گردهمایی توسط  رضا پوربهادر و معصومه پور بهادر حرکات ایستگاهی، گرم کردن، نرمش، بازی های توپی، والیبال و… میان بچه های انجمن اتیسم جهت نشاط بیشتر میان  این عزیزان برگزار گردید. سلطانی در پایان سخنان خود افزود: جا دارد از همه عزیزانی که این مجموعه را حمایت میکنند و خیرین عزیز و پشیبانان این انجمن تقدیر و تشکر به عمل بیاوریم. لازم به ذکر است انجمن خیریه ی اتیسم مسجدسلیمان تحت نظارت سازمان بهزیستی استان خوزستان  به نشانی مسجدسلیمان، بی بیان، لین ۱۱منازل نفت می باشد. خیرین جهت ارتباط بیشتر می توانند با شماره  ۰۹۳۰۶۱۱۵۸۲۲ ارتباط برقرار نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.