• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

سرنشینان ۱۶ خودروی گرفتار در برف تاراز نجات یافتند

  • کد خبر : 52402
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
سرنشینان ۱۶ خودروی گرفتار در برف تاراز نجات یافتند

رویش زاگرس: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: سرنشینان ۱۶ خودروی گرفتار در برف تاراز با تلاش راهداران نجات و به مقصد هدایت شدند. رضایی بیان کرد: به رغم هشدارهای قبلی این خودروها به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ در گردنه سرکول و تاراز گرفتار شده بودند . وی افزود: […]

رویش زاگرس: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: سرنشینان ۱۶ خودروی گرفتار در برف تاراز با تلاش راهداران نجات و به مقصد هدایت شدند. رضایی بیان کرد: به رغم هشدارهای قبلی این خودروها به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ در گردنه سرکول و تاراز گرفتار شده بودند .

وی افزود: شب گذشته در نقاطی که احتمال یخ زدگی سطح جاده پیش بینی شده بود ، ۶ تن نمک پاشیده شد.رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا ادامه دا: از چهارشنبه شب دوباره بارش برف در این منطقه شروع شد که با تلاش چهار تیم مستقر در تاراز ، مسیر به طول بیش از ۲۰ کیلومتر برف روبی شد .

حدود ۸۵۰ کیلومتر جاده در شهرستان اندیکا وجود دارد که از این آمار ۱۶۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالته ،۱۸۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته و۵۰۰ کیلومتر راه روستایی و عشایری فاقد آسفالت هستند. از این ۵۰۰ کیلومتر نیز ۳۲۰ کیلومتر در حوزه راهداری و حدود ۱۸۰ کیلومتر در حوزه امور عشایری شهرستان اندیکا قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باتشکر از بچه های اداره راهداری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.