• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

به میزبانی اداره آموزش و پرورش و با حضور سردار حاجتی برگزار شد
مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 52382
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

عبدالرضا حاجتی:  شخصث شهید سلیمانی شخصیتی فراملی بود/ فرهنگ شهادت برآمده از آموزه های کربلا و عاشوراست رویش زاگرس: در ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان و کانون بسیج فرهنگیان سپاه پاسداران […]

عبدالرضا حاجتی:  شخصث شهید سلیمانی شخصیتی فراملی بود/ فرهنگ شهادت برآمده از آموزه های کربلا و عاشوراست

رویش زاگرس: در ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان و کانون بسیج فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مراسم با حضور سردار سرتیپ عبدالرضا حاجتی مدیر بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس جنوب غرب کشور، مسئولین و روسای ارگان ها و نهادهای نظامی و اداری در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار و یاد و خاطره رشادت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شهرستان مسجدسلیمان گرامی داشته شد.

رضا رضایی فرد مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان در این مراسم با گرامی داشت این ایام گزارشی از وضعیت اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان ارائه کرد.

سردار سرتیپ عبدالرضا حاجتی مدیر بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس جنوب غرب کشور ضمن توصیف و تحلیل رفتار و شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت:  شخصث شهید سلیمانی شخصیتی فراملی بود و افزود: امروز حاج قاسم و مکتب او در دنیا شناخته شده است و این تنها به دلیل خلوص نیت این شهید بزرگوار است. وی همچنین نقش حاج قاسم را در تقویت و قدرتمند کردن جبهه مقاومت یک نقش راهبردی و بی‌بدیل خواند که نقش اصلی و فرماندهی دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مقابله با تروریست های تکفیری را نیز بر عهده داشت.

حاجتی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا در راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدم گذاشته اند و فرهنگ شهادت برآمده از آموزه های کربلا و عاشوراست.

سردار حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مادران در تربیت فرزندان همچنین به ولایتمداری مردم شهرستان مسجدسلیمان و اهمیت نقش تربیت در خانواده، مسجد، بسیج در شکل دهی به شخصیت فرزندان اشاره و به ذکر مثال هایی از شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی و نقش تاثیر گذار فرماندهی ایشان در سوریه پرداخت.

اجرای سرودهای مناسبتی، اجرای روضه، اجرای گروه سرود سردار دل های دبیرستان استعدادهای درخشان دکتر کرمزاده در وصف شهید سلیمانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

مجری گری این برنامه بر عهده گودرز ظاهری از مجریان و فرهنگیان توانمند شهرستان بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.