• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
0

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی بزرگ امام خمینی مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 52341
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی بزرگ امام خمینی مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

رویش زاگرس: با حضور پرشور مردم، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، امیر قربانی فرمانده هوانیروز کشور، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی بزرگ امام خمینی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تقدیر از […]

رویش زاگرس: با حضور پرشور مردم، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، امیر قربانی فرمانده هوانیروز کشور، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی بزرگ امام خمینی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم، سردار سلیمانی را نامی ماندگار برای جهانیان دانست و اظهار داشت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است، فردی مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرارداد.

سردار نزل آبادی از همرزمان شهید سلیمانی که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت نیز با ذکر خاطراتی از شهید سلیمانی حضور گسترده مردم در این مراسم را نتیجه تاثیر گرفتن این نسل از تفکرات سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: همه‌ی ما باید تلاش کنیم که تفکر شهید سردار سلیمانی را  بیش از پیش در سطح جامعه گسترش دهیم تا جوانان و دانشجویان و نسل جدید ما با روحیه مدیریت جهادی همواره آشنا باشند.

مراسم نوحه خوانی و سینه زنی با زبان بختیاری، کتل بندی، اجرای ساز چپی، خطاطی، پخش کلیپ های شورانگیز، اجرای سرود، مداحی و… از جمله برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.