• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تساوی شمال و جنوب/ نفت مسجدسلیمان۱ نساجی مازندران۱

  • کد خبر : 52313
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
تساوی شمال و جنوب/ نفت مسجدسلیمان۱ نساجی مازندران۱

رویش زاگرس: هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان اصفهان چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ – ساعت ۱۴:۳۰ نساجی مازندران ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل‌ها:مسعود شجاعی (۸۵- پنالتی) برای نساجی – هاتف نادری (۸۲) برای نفت داور: مرتضی منصوریان کمک داوران: یعقوب سخندان و جعفر مهاجر اخطار: مهرداد عبدی، حامد شیری (نساجی) – […]

رویش زاگرس: هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان اصفهان
چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ – ساعت ۱۴:۳۰
نساجی مازندران ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱
گل‌ها:مسعود شجاعی (۸۵- پنالتی) برای نساجی – هاتف نادری (۸۲) برای نفت
داور: مرتضی منصوریان
کمک داوران: یعقوب سخندان و جعفر مهاجر
اخطار: مهرداد عبدی، حامد شیری (نساجی) – علی عبدالله‌زاده، علی محسن‌زاده، هاتف نادری (نفت)
بدون تماشاگر

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی (۷۲- محمدمهدی نظری)، رضا جعفری (۶۲- احسان قهاری)، حامد شیری، مجتبی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود سلیمانی، اکبر صادقی، عبدالکریم اسلامی و حسین زامهران (۷۲- سعید غلامعلی بیگی)
سرمربی: ساکت الهامی

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، علی عبدالله‌زاده، مجید عیدی، مهران امیری (۹۰- سینا خادم‌پور)، مسلم مجدمی (۹۰- محمدمهدی احمدی)، مهرداد هدایتیان (۶۸- هاتف نادری)، محمد بلبلی (۷۵- میثم نقی‌زاده)، سجاد حیدری (۶۸- میرهادی میرجوان) و امیر روستایی
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در استادیوم نقش جهان اصفهان مقابل نساجی قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید.

نساجی در نیمه اول تهاجمی‌تر از نفت ظاهر شد و با طراحی حملاتی به دنبال ایجاد شکاف در خط دفاعی منظم نفت مسجدسلیمان بود اما تلاش قرمزپوشان شمالی در ۴۵ دقیقه نخست راه به جایی نبرد و مهاجمین نساجی موفق به استفاده از فرصت‌های گلزنی نشدند که در جدی‌ترین صحنه شوت مسعود شجاعی به تیر افقی دروازه نفت برخورد داشت.

شاگردان فراز کمالوند در نیمه دوم ضمن ادامه‌ی مقابله با نیروهای تهاجمی میزبان، اقدام به خلق موقعیت‌های خطرناکی کردند. مهرداد هدایتیان در دقیقه ۵۴ یک فرصت صددرصد گلزنی نفت مسجدسلیمان را خراب کرد و موقعیت تک‌به‌تک با حقیقی را از دست داد تا بهترین بخت گلزنی نفت بی‌ثمر بماند. دقایقی بعد باز هم حقیقی ناجی درواه نساجی شد و ارسال خطرناک نفتی‌ها را به کرنر فرستاد. بازی خوب نفتی‌ها در این نیمه سرانجام در دقیقه ۸۲ به ثمر نشست و هاتف نادری بازیکن تعویضی زردپوشان دروازه میزبان را گشود، اما این گل دوام چندانی نداشت و نساجی از روی یک ضربه پنالتی در دقیقه ۸۵ توسط مسعود شجاعی نتیجه را برابر کرد تا در نهایت تساوی یک – یک روی تابلوی ورزشگاه نقش ببندد.

شرح گل
۰-۱ (نفت): در پی اشتباه مرتضی منصوری مدافع نساجی و توپ‌ربایی میرجوان، توپ به هاتف نادری رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق و زمینی دروازه نساجی مازندران را فرو ریخت.

۱-۱ (نساجی): داور مسابقه خطای پنالتی مجید عیدی روی عبدالکریم اسلامی را اعلام کرد و این ضربه پنالتی را مسعود شجاعی درون درواره نفت جای داد تا کار به تساوی کشیده شود.

در حاشیه
* پیش از شروع بازی ساکت الهامی و کادر فنی نساجی به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.
* با وجود اینکه نساجی در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان بود، اما خبری از تبلیغات روی سکوهای نقش‌جهان نبود و نوشته‌های سپاهان روی سکوها به چشم می‌خورد.
* در لحظات پایانی نیمه خطای هند چسبیده به محوطه جریمه برای نساجی اعلام شد که بازیکنان نساجی معتقد بودند پنالتی رخ داده و به داور معترض بودند. اما در تصاویر آهسته تلویزیونی مشخص شد که توپ به دست بازیکن نفت برخورد نکرده است.
* نیمکت نشینان تیم نفت مسجدسلیمان به شدت روی پنالتی اعلام شده در دقایق پایانی به نفع نساجی اعتراض کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.