• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

برگزاری جشن شب یلدا در کنار کودکان مبتلا به اوتیسم در مسجدسلیمان+ تصاویر

  • کد خبر : 52207
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
برگزاری جشن شب یلدا در کنار کودکان مبتلا به اوتیسم در مسجدسلیمان+ تصاویر

رویش زاگرس: جشن شب یلدا در کنار کودکان مبتلا به اوتیسم و خانواده آن ها برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مراسم با حضور دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان، به همراه جمعی از مسئولین، خیرین و معتمدین شهرستان در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد. فرزین سلطانی دبیر این مراسم در گفتگو […]

رویش زاگرس: جشن شب یلدا در کنار کودکان مبتلا به اوتیسم و خانواده آن ها برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مراسم با حضور دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان، به همراه جمعی از مسئولین، خیرین و معتمدین شهرستان در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

فرزین سلطانی دبیر این مراسم در گفتگو با خبرنگار رویش زاگرس اظهار کرد: در حال حاضر طبق آمار جهانی از هر ۵۴  کودکی که متولد می شود یک نفر از آنان مبتلا به اوتیسم است. که این آمار در شهرهای صنعتی رشد بیشتر و فزاینده ایی داشته است. سلطانی ادامه داد: در شهرستان مسجدسلیمان تاکنون  ۷۶ کودک اوتیسم شناسایی شده است. وی گفت: از نصرالله خدادادی خیر ارشمند شهرستان که در این راه همکاری ویژه ای با ما داشت همچنین قدرت آردین و خانم فرزانه لیموچی جهت همکاری در برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی می نمایم.

ورناصری رئیس اداره بهزییستی شهرستان مسجدسلیمان نیز اظهار کرد: این برنامه با هدف ایجاد نشاط در بین خانواده های اوتیسم برگزار می شود. ورناصری با اشاره به افراد طیف اوتیسم شهرستان تاسیس مرکز آموزشی روزانه اوتیسم و موسسه خیریه نغمه اوتیسم و پارک اوتیسم را تنها بخشی از فعالیت های این اداره خواند و از تداوم تلاش این اداره در راستای رفع مشکلات این بیماران خبر داد. وی  همچنین اظهار کرد: با توجه به جمعیت سه نفری معلولین شهرستان مسجدسلیمان از افراد خیر و نیکوکار درخواست می کنم تا اداره بهزیستی را در راه رفع مشکلات معلولین یاری کنند.

راضیه قائدی(اکبری) مدیرعامل انجمن اوتیسم نغمه ی موعود مسجدسلیمان نیز در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس، برگزاری طرح جامع غربالگری و شناسایی کودکان اتیسم طرح مشترک بین شبکه ی بهداشت و اداره ی بهزیستی ، تشکیل کلاس ضمیمه ی اتیسم در مدرسه ی استثنایی باغچه بان، افتتاح پارک بازی ویژه ی کودکان اوتیسم ،رایزنی با شهرداری و تاکسیرانی جهت استفاده ی کودکان و خانواده های اتیسم جهت استفاده از ناوگان تاکسیرانی،اختصاص سانس سالن ورزشی جهت اوقات فراغت کودکان اتیسم و افتتاح مرکز نگهداری موقت کودکان اوتیسم را از مهمترین مطالبات این انجمن دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی مسئولان شهرستان مشکلات کودکان اوتیسمی برطرف شود.

لازم به ذکر است مجری گری این مراسم بر عهده علی قنبری و روزبه بهداروند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.