• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

دكتر جليلي خبر داد: اعتبار 140 ميليارد توماني پتروشيمي مسجدسليمان تأمين شد

  • کد خبر : 5217
  • ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵

140 ميليارد تومان اعتبار براي پتروشيمي مسجدسليمان تخصص و به مجراي قانوني اين پروژه تزريق شد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي از تامين اعتبار پتروشيمي مسجدسليمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني […]

140 ميليارد تومان اعتبار براي پتروشيمي مسجدسليمان تخصص و به مجراي قانوني اين پروژه تزريق شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي از تامين اعتبار پتروشيمي مسجدسليمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني دكتر اسماعيل جليليايشان افزودند: 140 ميليارد تومان اعتبار براي پتروشيمي مسجدسليمان تخصص و به مجراي قانوني اين پروژه تزريق شد.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي و داودي مدير عامل پتروشيمي مسجدسليمان تاكيد كرد اين عزيزان نقش تأثير گذاري در روند تأمين اعتبار ياد شده داشته اند.

نماينده مردم مسجدسليمان با بيان اين كه چندي بود روند تأمين اعتبار پروژه پتروشيمي مسجدسليمان با بن بست تأمين اعتبار رو به رو شده بود گفت: به طور حتم آغاز روند اجرايي پروژه ي پتروشيمي مسجدسليمان اشتغال آفرين است.

جليلي با اشاره به اهميت صنايع فرايندي در ايجاد اشتغال گفت: ايجاد واحدهاي پتروشيمي به همراه شبكه پايين دستي اين صنعت در مسجدسليمان، هفتكل، انديكا و لالي روند اشتغال جوانان را شتاب خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. اختصاص بودجه برای پروژه هایی که موجب ایجاد اشتغال در مسجدسلیمان میگردند خبرهای خوشی ست که میتواند در میان اینهمه نومیدی ، باعث امید در در جوانا گرددد اما ذکر چند نکته در این میان ضروری بنظر میرسد :
    1- باید مراقبت شود  نیروهای غیربومی به این پروژه ها سرازیر نشود ، مانند سدها و تنها از مردم بومی استفاده گردد.
    2- سهم مسجدسلیمان از تولید (نسبت به میزان فرایند) در نظر گرفته شده و برابر قوانین موجود پرداخت شود ، گویا سهم مسجدسلیمان از تولیدات قبلی پتروشیمی که بخشی از فرایند آن در مسجدسلیمان انجام میشد پرداخت نشده است (حدود 20 در صد)
    3- صنایع نفت و گاز و پتروشیمی دارای آلاینده هاییست که سلامت مردم را بیش از پیش به خطر می اندازد لذا باید برای این معضل هم تدبیری اندیشیده و در صدی بابت “حق مردم از آلاینده ها” و برای ایجاد فضای سبز مناسب  به منظور پیشگیری از این آلاینده ها با نظر کارشناسان محیط زیست در نظر گرفته شود .
     4- متخصصین و کارشناسان محیط زیست منطقه با یک بررسی صحیح ، میزان خسارتهای زیست محیطی و انسانی را در میان مدت و بلند مدت  برآورد کنند تا میزان خسارت مشخص و بر اساس  نتیجه گیری علمی و کارشناسی سهم مردم و منطقه از در آمد اینگونه پروژه ها معلوم گردد .

  2. ضمن تقدیر از جناب داوودی مدیرعامل محترم و سرمایه گذار این طرح، لطفاً در صورت امکان و به منظور شفاف سازی و آگاهی عموم، به چند سوال دیگر در این زمینه پاسخ شفاف بدهند :

    ۱٫برای کل بودجه این پروژه ( از صفر تا صد ) چه مبلغی برآورد شده ؟ ریالی و ارزی ( فاینانس یا …؟ )
    ۲٫مبلغ فوق الاشاره چه کسری از کل هزینه پروژه است و قرار است در کدام بخش از پروژه هزینه شود؟
    ۳٫ شرکتهای ناظر ، مجری و پیمانکار طرح مذکور را معرفی نمایند.
    ۴٫ آخرین برنامه زمانبندی پروژه چیست و در حال حاضر چه درصدی از پروژه پیشرفت عملیاتی داشته؟
    ۵٫ محل تأمین مبلغ مذکور کدام موسسه بوده، میزان بهره مشارکت و نحوه بازپرداخت آن چگونه است ؟
    با تشکر از همه زحمتکشان عرصه صنعت و انرژی

  3. خیالتون راحت شد که مانع از حضور دکتر روحانی در مسجد سلیمان شدید، حالا تا میتونید پروژه ها رو به نام دکتر جلیلی و …بزنید،البته مقداری که نماینده محترم تلاش کردند رو باید تشکر کرد،نمیتونیم مانند اطرافیان عده ای باشیم که کارشون اینه که تلاش ها را نادیده بگیرن و دست به تخریب بزنند. حذف نکنید کامنت رو،

  4. تشکر میکنیم از همه مسئولان شهر.- امیدواریم که موارد بسیار مهمی که در کامنت آقای بختیاری گفتن واقعا مورد توجه باشه

  5. این دوره اتنخابات مجلس باید رفت و دکتر رضایی را آورد.آرای آقای رضایی در انتخابات مجلس دهم بسیار با لا خواهد یود از مسجد سلیمان.

  6. خوب که چی آقای جلیلی یعنی میخوای بگی من تامین اعتبارکردم؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.