• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

از پرستاران و کارکنان حامی فرزندان ایتام توسط رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان تجلیل شد

  • کد خبر : 52086
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
از پرستاران و کارکنان حامی فرزندان ایتام توسط رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان تجلیل شد

رویش زاگرس: به مناسبت روز پرستار، از پرستاران و کارکنان حامی فرزندان ایتام توسط رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از حامیان طرح اکرام و ایتام که در لباس مقدس پرستاری نیکوکارانه مددرسانی می نمایند، با […]

رویش زاگرس: به مناسبت روز پرستار، از پرستاران و کارکنان حامی فرزندان ایتام توسط رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از حامیان طرح اکرام و ایتام که در لباس مقدس پرستاری نیکوکارانه مددرسانی می نمایند، با حضور پژمان منصورنیا رییس کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان تجلیل به عمل آمد. منصورنیا در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که پرستاران اهل صبر و استقامت هستند و در کار حرفه‌ای خود به حضرت زینب (س) اقتدا کرده‌اند، افزود: قشر پرستار علاوه بر خدمات شان در بیمارستان ها حامی از طریق حامی شدن توجه ویژه ای به نیازمندان و فرزندان خانواده های مددجو دارند که ما قدردان این توجه و مسئولیت پذیری پرستاران هستیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین خدمات کمیته امداد به مددجویان خدمات درمانی و حمایت های پزشکی و کلینکی بوده که در این راه قشر پرستار و جامعه پزشکی همواره همراه و همیار کمیته امداد بوده و هستند که از آنان تشکر و قدردانی می نمائیم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.