• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد
نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی رونمایی شد

  • کد خبر : 52013
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی رونمایی شد</span>

رویش زاگرس: نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید لندی امروز – شنبه ۲۰ آذرماه-  در آیین افتتاحیه پنجاه ویکمین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و […]

رویش زاگرس: نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید لندی امروز – شنبه ۲۰ آذرماه-  در آیین افتتاحیه پنجاه ویکمین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد رونمایی شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان، ‌هنرمندان و دست اندرکاران سینمای کودک و نوجوان و فیلم‌های آموزشی برگزار شد. حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پیش از این اظهارداشت: جشنواره‌ بین‌المللی فیلم رشد همان بستر مناسب و شایسته‌ای است که می‌تواند بر محمل هنر و رسانه‌های قوی، اسوه‌های گمنام و بی‌نظیر این سرزمین را شناسایی و در قالب بسته‌های آموزشی و تربیتی در ضیافتی از نور و تصویر و صدا به دانش‌آموزان دوره‌های مختلف مدارس معرفی کند.

وی ادامه داد: بنابراین شایسته‌ است در این دوره از جشنواره که در آستانه‌ قرن دوم تجلی خود نیز قرار دارد، به نام و یاد حرکت قهرمانانه‌ این نوجوان شجاع مزین و زمینه‌ای شود برای توجه بیشتر و بهتر به آثار فاخری که در این زمینه تولید شده‌اند یا تولید می شوند.

شهید علی لندی شاگرد مکتب سردار دل ها به عنوان الگوی ایثار و شجاعت و فداکاری چندی پیش با جانفشانی در نجات جان ۲ همسایه اش به فیض شهادت نائل شد. این نشان قرار است از این پس در جشنواره های فیلم رشد به آثار و تولیدات الگوی حوزه فیلم های آموزشی و داستانی این جشنواره تعلق گیرد. این نشان توسط کاظم طلایی طراحی شده و در اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد به فیلم شاخص این دوره از جشنواره تعلق می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.