• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 51831
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی» همزمان با سراسر کشور در مسجدسلیمان نیز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس هدف از اجرای این مانور، افزایش سطح آگاهی دانش‌ آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی […]

رویش زاگرس: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی» همزمان با سراسر کشور در مسجدسلیمان نیز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس هدف از اجرای این مانور، افزایش سطح آگاهی دانش‌ آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش ‌های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی دانش‌ آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌ آموزان نسبت به پدیده‌ های طبیعی است. ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی و نیز کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، از جمله دیگر اهداف اجرایی بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس است.

لازم به ذکر است این برنامه محوری به میزبانی دبیرستان جهاد و با حضور نهادها و ادارات فرمانداری، اورژانس، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، هلال احمر، آتش نشانی شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.