• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

پدر شهید ابراهیم بهرامی از شهدای دفاع مقدس هفتکل به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 51825
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
پدر شهید ابراهیم بهرامی از شهدای دفاع مقدس هفتکل به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: پدر شهید ابراهیم بهرامی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هفتگل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد محمد بهرامی پدر شهید ابراهیم بهرامی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل پس از سال فراق فرزند، دارفانی را وداع […]

رویش زاگرس: پدر شهید ابراهیم بهرامی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هفتگل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد محمد بهرامی پدر شهید ابراهیم بهرامی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل پس از سال فراق فرزند، دارفانی را وداع گفت و در بهشت میهمان او شد.

پدر شهید ابراهیم بهرامی که از سال ۱۳۶۷ داغ فرزندش را دیده بود بیش از این دوری او را تاب نیاورد و پس از ۳۳ سال چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت. آئین تشییع پیکر پاک پدر شهید ابراهیم بهرامی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، جمعی از اهالی شهرستان هفتگل و مسئولان محلی تشییع شد.

جمعی از عشایر و بزرگان ایل قشقایی و ایل بختیاری و اعراب خوزستانی در آئین تشییع پیکر پاک پدر شهید ابراهیم بهرامی حضور داشتند. پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک پدر شهید ابراهیم بهرامی با بدرقه دوستان، آشنایان، همشهریان و خانواده در قطعه والدین شهدا در گلزار شهدای هفتگل آرام گرفت.

شهید ابراهیم بهرامی در سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود، دوران کودکی اش مصادف بود با آخرین سال های حکومت پهلوی. او با سن کمش به صف مبارزات مردمی پیوست و در دفاع از آرمان های انقلاب شب ها به پشت بام ها می رفت و همراه دیگر همشهریان خود علیه رژیم شعار می داد.

پس از پایان تحصیلات متوسطه همزمان در دو رشته دندانپزشکی و تربیت معلم در دانشگاه پذیرفته شد که به دلیل علاقه شدید او به شغل معلمی، در تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد ادامه تحصیل داد.

در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت که در روز ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در خرمال عراق به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در بهشت آباد هفتگل در جوار دیگر شهدای شهرک طالقانی آرمید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. روحش شاد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.