• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

اعتراف سارق سرقت سیم به ۲۶ فقره در “مسجدسلیمان

  • کد خبر : 51761
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
اعتراف سارق سرقت سیم به ۲۶ فقره در “مسجدسلیمان

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق و مخابرات با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت اله سفید پوست” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق […]

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق و مخابرات با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت اله سفید پوست” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و مخابرات در سطح شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ مسجدسلیمان با کار اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند یک سارق سابقه‌دار را حین سرقت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس با مشاهده ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت سیم برق و مخابرات در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باتشکر ازبچه های نیروی انتظامی.
    واقعا خسته نباشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.