• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

عضو سابق شورای شهر مسجدسلیمان شهردار سعید آباد جاجرود در استان تهران شد

  • کد خبر : 51723
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
عضو سابق شورای شهر مسجدسلیمان شهردار سعید آباد جاجرود در استان تهران شد

رویش زاگرس: عضو سابق شورای شهر مسجدسلیمان شهردار سعید آباد جاجرود در استان تهران شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پس از انتخاب احمد زمانپور توسط اعضای شورای شهر جاجرود و تائید محسن منصوری استاندار تهران رئیس سابق شورای شهر مسجدسلیمان رسماً به عنوان شهردار جدید جاجرود  معرفی شد. در بخشی از حکم استاندار […]

رویش زاگرس: عضو سابق شورای شهر مسجدسلیمان شهردار سعید آباد جاجرود در استان تهران شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پس از انتخاب احمد زمانپور توسط اعضای شورای شهر جاجرود و تائید محسن منصوری استاندار تهران رئیس سابق شورای شهر مسجدسلیمان رسماً به عنوان شهردار جدید جاجرود  معرفی شد.

در بخشی از حکم استاندار تهران آمده است جناب آقای زمانپور با احترام به موجب این حکم و در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر سعیدآباد جاجرود جنابعالی را به سمت شهردار این شهر منصوب می نمایم. امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است زمانپور در سوابق کاری خود رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان، عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان ها، عضو هیئت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی کشوری، نماینده شهرستان در شورای عالی کشور، و در حال حاضر نیز شاغل در شهرداری تهران می باشد.

گفتنی است شهر سعیدآباد در بخش جاجرود شهرستان پردیس استان تهران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. افتخاربرابختیاری ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.