• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

فرماندار مسجدسلیمان: رئیس‌جمهور برنامه‌ای برای سفر به مسجدسلیمان ندارد

  • کد خبر : 5172
  • ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیدمجید صالحی اظهار کرد: در پی قطعی شدن سفر جناب آقای روحانی به خوزستان از سوی مسئولان استانی به ما اطلاع داده شد که ممکن است رئیس جمهور به مسجدسلیمان سفر کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: این موضوع قطعیت نداشت ولی با این حال مسئولان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیدمجید صالحی اظهار کرد: در پی قطعی شدن سفر جناب آقای روحانی به خوزستان از سوی مسئولان استانی به ما اطلاع داده شد که ممکن است رئیس جمهور به مسجدسلیمان سفر کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: این موضوع قطعیت نداشت ولی با این حال مسئولان به ما گفته بودند که آماده باشیم چون قرار است رئیس جمهور به چند شهر استان خوزستان سفر کند.

رئیس شورای اداری مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با قطعی شدن برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، مسجدسلیمان از فهرست شهرهایی که آقای روحانی در آن‌ها حضور می‌یابد، خارج شد.

صالحی تصریح کرد: چون برای حضور رئیس جمهور در مسجدسلیمان برنامه‌ریزی نشده است لذا دکتر روحانی در این سفر استانی به شهر ما نخواهد آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. مگر صالحی حکم فرمانداری را گرفته است؟

  2. حالا اون دوستانی که میومدند توی این سایت و مرتب یا از برادران رضایی تقدیر میکردند یا از دکتر جلیلی چه خواهند گفت؟! شهر مسجدسلیمان یک فرصت خوب را از دست داد
    چه فرقی داشت که چه کسی باعث سفر رئیس جمهور به مسجدسلیمان باشد؟! هم برادران رضایی و هم دکتر جلیلی سرمایه های این شهر هستند اما تا زمانی که آنها و افراد هوادار آنها با هم متحد نباشند و به جای منافع حزبی و جناحی، به فکر منافع شهر و همشهریان خود نباشند مسجدسلیمان روی ابادانی و پیشرفت را نخواهد دید. چه بسا اگر انسجام و اتحاد محکمی بین این دوستان بود شاید الان در حال اماده کردن خود برای استقبال از رئیس جمهور بودیم نه اینکه بشینیم و از تلویزیون شاهد سفر رئیس جمهور باشیم.
    جناب مرادی امیدوارم این مطلب رو حذف نکنید چون واقعا فرصت سوزی بزرگی اتفاق افتاد

  3. به نظر میرسه یک دستور آماده باش از سوی استانداری به تمام شهرستانها صادر شده بود که اگر احیانا آقای روحانی هوس کرد به شهر شما بیاد آماده باشید و همه چیز مرتب باشه! اونوقت تو شهر ما این دستور آماده باش رو حضرات تبدیل کردند به یک شایعه که رئیس جمهور میخاد بیادمسجدسلیمان! بعدش هم یک عده به جون هم افتادند سر اینکه جلیلی روحانی رو آورده مسجدسلیمان یا رضایی آورده!! بعدش هم که دیدن خبری از اومدن روحانی نشد باز همون عده به جون هم افتادند سر اینکه جلیلی از لج رضایی و رضایی از لج جلیلی نذاشتند روحانی بیاد مسجدسلیمان!!! 
    خدایا اصفهانیا ، ترکها و شمالیها با اتحاد و لابی گری….ما هم چند دسته شدیم افتادیم بجون هم. 
    اصلا مگه میشه بدون اتحاد مردم و بزرگان یک شهر، برای نجات اون شهر قدمی برداشت؟ یک کم به فکر منافع شهر باشید نه به فکر منافع شخصی. هرچند که منفعتی هم نداره این بجون هم افتادن ها.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.