• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: نتيجه بدي به دست نياورديم

  • کد خبر : 5166
  • ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از تساوي تيمش مقابل يزد لوله در هفته دوم رقابت‌هاي دور برگشت ليگ دسته يك كشور گفت: اگر در نيمه اول غفلت نمي‌كرديم، در نيمه دوم راحت‌تر بازي مي‌كرديم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي اظهاركرد: بازي را خوب شروع كرديم. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از تساوي تيمش مقابل يزد لوله در هفته دوم رقابت‌هاي دور برگشت ليگ دسته يك كشور گفت: اگر در نيمه اول غفلت نمي‌كرديم، در نيمه دوم راحت‌تر بازي مي‌كرديم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي اظهاركرد: بازي را خوب شروع كرديم. در برنامه كاري‌مان اين بود كه از جناحين به حريف‌مان ضربه بزنيم كه با انجام اين كار توانستيم به يك گل هم برسيم.

وي افزود: در نيمه اول پس از زدن اولين گل‌مان يكي از بازيكنان حريف به دليل خشنونت از زمين اخراج شد كه ما با برتري عددي‌اي كه نسبت به حريف‌ پيدا كرديم، توانستيم از كناره‌ها به دفاع حريف ضربه بزنيم و به گل دوم دست پيدا كنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان عنوان كرد: متاسفانه در دقايق پاياني نيمه اول بر اثر اشتباه و غفلت خط دفاعي‌مان، حريف صاحب يك ضربه پنالتي شد و ما بازيكن اصلي‌مان را در مركز دفاع از دست داديم. با اخراج بازيكن‌مان، برتري عددي‌مان را نسبت به حريف از دست داديم.

وي خاطرنشان‌كرد: باتوجه به ميزباني يزد و كم شدن فاصله گل‌‌هاي‌مان، حريف در نيمه دوم به تيم ما فشار آورد. ما در اين نيمه صاحب يك موقعيت صد درصدي هم شديم اما متأسفانه نتوانستيم آن را به گل تبديل كنيم. به هر حال در اين نيمه بر اثر يك ضربه ايستگاهي گل دوم را هم دريافت كرديم و در نهايت بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

مكوندي گفت: در كل نتيجه بدي به دست نياورديم. به نظرم اگر در نيمه اول آن غفلت را نمي‌كرديم و تمركزمان را از دست نمي‌داديم و مي‌توانستيم با نتيجه 2 بر صفر به رختكن برويم، در نيمه دوم راحت‌تر بازي مي‌كرديم.

وي بيان‌كرد: حريف‌مان تيم بسيار خوبي بود و كم ترين گل خورده را در ليگ دارد. يزد تيمي فيزيكي است كه بسيار محكم بازي مي‌كند و فقط يك باخت خانگي داشته است. اين تيم از نظر قواي جسمي هم، تيم بسيار خوبي است و مي‌تواند براي بسياري از تيم‌ها دردسرساز باشد. در حال حاضر اين تيم از نظر امتيازي وضعيت بدي ندارد.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره ديدار آينده تيمش مقابل پيكان گفت: يكشنبه هفته آينده ميزبان پيكان هستيم. بازي سختي داريم چرا كه اين تيم در نيم‌فصل تقويت شده و چند بازيكن ليگ برتري هم جذب كرده است. پيكان سابقه ليگ برتري دارد و اكنون هم در جدول به تيم ما چسبيده است و ما به خاطر تفاضل گل بيشتر نسبت به اين تيم، در مكان سوم قرار داريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.