• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

به همت تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
عمل موفقیت آمیز تخلیه تومور مغزی بر روی جوان ۳۵ ساله مسجدسلیمانی

  • کد خبر : 51624
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به همت تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>عمل موفقیت آمیز تخلیه تومور مغزی بر روی جوان ۳۵ ساله مسجدسلیمانی</span>

رویش زاگرس: به همت تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، عمل موفقیت آمیز تخلیه تومور مغزی بر روی جوان ۳۵ ساله مسجدسلیمانی با موفقیت انجام شد. دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر گفت: با تلاش دکتر […]

رویش زاگرس: به همت تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، عمل موفقیت آمیز تخلیه تومور مغزی بر روی جوان ۳۵ ساله مسجدسلیمانی با موفقیت انجام شد. دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر گفت: با تلاش دکتر محمود یزدان پناهی و تیم جراحی بیمارستان یک خانم ۳۵ ساله با کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت و خوشبختانه حال ایشان مساعد گزارش شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش مجموعه علوم پزشکی شاهد حضور نیروهایی توانمند و خبره در این بیمارستان هستیم که با مجاهدت و تلاش شبانه روزی به مردم این دیار خدمات بی شائبه‌ای را ارائه می‌کنند و جراحی های متعدد و موفقیت آمیز در این بیمارستان نیز دلیلی بر این ادعا است.

همچنین دکتر محمود یزدان پناهی متخصص و جراح مغز و اعصاب نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس در ارتباط با جزئیات این عمل گفت: خانم جوان ۳۵ ساله با یک تومور بزرگ که دچار خونریزی شده بود با کاهش سطح هوشیاری و تاری  دید مورد عمل جراحی قرار گرفت. وی ادامه داد: به دلیل آن که تومور در محل بینایی نیز قرار داشت باعث مشکلات فراوان از جمله تاری دید شده بود. دکتر یزدان پناه ادامه داد: خوشبختانه با تلاش همکاران تومور به صورت کامل تخلیه شد و شرایط بیمار نیز مساعد است. این جراح در بخش دیگری از سخنان خود از دکتر چاروسایی، خانم نصیرنژاد، گیلاسی، اسدپور، میر و علاسوند به دلیل همراهی اشان در این عمل موفقیت آمیز تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.