• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان
از میان ۱۵ گزینه شهرداری به سه گزینه رسیده‌ایم

  • کد خبر : 51603
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس شورای شهر مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>از میان ۱۵ گزینه شهرداری به سه گزینه رسیده‌ایم</span>

رویش زاگرس: رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده طی چند روز آینده شهردار منتخب از میان سه گزینه نهایی معرفی می‌شود. عزیزقلی زمان پور  اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۶ روز پیش نامه عدم صلاحیت شهردار منتخب قبلی به شورای شهر رسید، هنوز از بازه زمانی یک ماهه […]

رویش زاگرس: رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده طی چند روز آینده شهردار منتخب از میان سه گزینه نهایی معرفی می‌شود. عزیزقلی زمان پور  اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۶ روز پیش نامه عدم صلاحیت شهردار منتخب قبلی به شورای شهر رسید، هنوز از بازه زمانی یک ماهه انتخاب شهردار عدول نکرده‌ایم.

وی افزود: از هجمه‌ها علیه شورا که باعث از بین رفتن تمرکز اعضا می‌شود گلایه‌مند هستیم ما هنوز در بازه زمانی انتخاب شهردار هستیم و اگر تأخیری بوده به علت عدم اعلام نظر استانداری در خصوص تأیید صلاحیت شهردار منتخب بوده است. رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص انتخاب شهردار توضیح داد: شورای شهر محل تضارب آرا، اختلاف نظر و سلیقه‌ها است، معیارها و شاخص‌های شهردار نیز مشخص است ولی طبیعتاً چون شورا از افراد دارای دیدگاه متفاوت تشکیل شده است تا به محوریت و مرکزیت برسند کمی زمان می‌برد به همین دلیل قانونگذار مهلت یک ماهه را ارائه داده است.

وی تصریح کرد: برای انتخاب شهردار جدید از ۱۵ نفر برنامه خواسته شد، همچنین افراد متقاضی دیگری نیز بودند که پس از بررسی‌های فراوان طی چند روز آینده از میان سه گزینه نهایی یک نفر به عنوان شهردار مسجدسلیمان به استانداری معرفی می‌شود.

زمان پور ادامه داد: تفاوت نظرات در بین افراد یک مسئله طبیعی است و در حال حاضر از میان ۱۵ نفر به سه گزینه رسیده‌ایم و به زودی به نتیجه نهایی خواهیم رسید با این حال شهر به حال خود رها نشده است و کارها طبق روال انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در شهرداری مسجد سلیمان که به صورت نامطلوب فعالیت می‌کند، وجود دارد یک مشکل اپیدمی است که در همه شهرهای ایران وجود دارد و دلیل آن عدم همسویی و همگرایی نهادهایی مانند مجلس و دولت است که اختیارات لازمی که باید به شورای شهر دهند را دریغ کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ۲۲ سال از عمر شورا می‌گذرد اما هنوز در دوران خردسالی خود مانده و اجازه رشد و رسیدن به بلوغ شوراها داده نشده، در واقع علت اصلی ناکامی شوراها و مستاصل شدن شهرداری‌ها این مسئله است که اختیارات لازم به شوراها داده نشده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.