• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

امام جمعه مسجدسلیمان:
اقدام نیروهای توانمد سپاه در بازپس گیری نفتکش از نیروهای آمریکایی غرور آفرین است

  • کد خبر : 51589
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اقدام نیروهای توانمد سپاه در بازپس گیری نفتکش از نیروهای آمریکایی غرور آفرین است</span>

علیرغم گذشت ۴ دهه از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همچنان برکات این ایستادگی را در مقابل استکبار جهانی در بخش های مختلف مشاهده می کنیم/ اقدام نیروهای توانمد سپاه در بازپس گیری نفتکش از نیروهای آمریکایی غرور آفرین است/ شناسایی و برنامه‌ریزی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف مشخص برای شورای فرهنگ عمومی […]

علیرغم گذشت ۴ دهه از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همچنان برکات این ایستادگی را در مقابل استکبار جهانی در بخش های مختلف مشاهده می کنیم/ اقدام نیروهای توانمد سپاه در بازپس گیری نفتکش از نیروهای آمریکایی غرور آفرین است/ شناسایی و برنامه‌ریزی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف مشخص برای شورای فرهنگ عمومی است

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ست و ملت ایران موفق به فرو ریختن نظام طاغوتی شد و به دنبال این پیروزی بزرگ پرچم مبارزه اصلی با استکبار جهانی را به دست گرفت. وی ادامه داد: علیرغم گذشت ۴ دهه از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همچنان برکات این ایستادگی را در مقابل استکبار جهانی در بخش های مختلف اقتصادی، نظامی، بین المللی میبینیم که رو به زوال هستند… به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان اقدام نیروهای توانمد سپاه در بازپس گیری نفتکش از نیروهای آمریکایی را غرور آفرین خواند و گفت: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در منطقه حضور دارد و ملت ایران  هراسی از آنان ندارند. مثل اوایل انقلاب که دانشجویان پیرو خط امام و تفکر نورانی حضرت امام (ره) در دل جوانان امیدی به وجود آورد که مقابل آمریکا بایستند که  این ها از برکات انقلاب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت چهارده آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ هر جامعه، هویت آن جامعه است. شناسایی آسیب‌های اجتماعی و اولویت‌بندی آن و برنامه‌ریزی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف مشخص شده برای شورای فرهنگ عمومی است. سید احمدی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده است فرهنگ و کار فرهنگی نباید مورد غفلت واقع شود  چرا که همه مشکلات ریشه در مسائل فرهنگی دارند به همین دلیل بیشترین تلاش دشمن از طریق تهاجم فرهنگی شکل می گیرد و هزینه های گزاف و اتاق فکر جهت تهاجم فرهنگی انجام می دهند چرا که می دانند اگر بر روی فرهنگ تسلط پیدا کردند به دیگر اهداف خود نیز دست پیدا می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم و توسعه اشتغالزایی در شهرستان نیز گفت: اشتغال بزرگ ترین دغدغه امروز مردم ماست اگر چه مسئولان شهرستان فرماندار تلاش هایی داشته اند  اما نیاز است مردم نیز پای کار بیایند و از طریق تعاونی ها به اشتغالزایی جوانان کمک کنند.

حجت الاسلام سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با هفته پدافند غیرعامل نیز اظهار کرد: پدافند غیرعامل اهدافی چون افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی، تداوم ارائه خدمات ضروری و تسهیل مدیریت بحران را دنبال می کند و نهایتاً اقدامات پدافند غیرعامل موجب حفظ سرمایه های ملی و صیانت از جان و مال مردم می شود. وی از همه برگزار کنندگان و دست اندرکارانی که در این راه تلاش کرده اند تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام سید احمدی در پایان سخنان خود از شهروندان خواست برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا  ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام به تزریق واکسیانسیون کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.