• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

رییس جمهور در بازدید از منطقه زلزله‌زده چلو
رسیدگی فوری و جبران خسارات وارده به زلزله زدگان

  • کد خبر : 51517
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''> رییس جمهور در بازدید از منطقه زلزله‌زده چلو</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>رسیدگی فوری و جبران خسارات وارده به زلزله زدگان</span>

رویش زاگرس: رییس جمهور از منطقه زلزله‌زده اندیکا بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت‌الله رئیسی امروز (جمعه، هفتم آبان) با حضور در بخش چلو در اندیکا از منازل زلزله‌زده، دیدن کرد. همچنین  رئیس جمهور با مردم نیز به گفت و گو پرداخت و در خصوص جبران خسارت وارده به آن ها در […]

رویش زاگرس: رییس جمهور از منطقه زلزله‌زده اندیکا بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت‌الله رئیسی امروز (جمعه، هفتم آبان) با حضور در بخش چلو در اندیکا از منازل زلزله‌زده، دیدن کرد. همچنین  رئیس جمهور با مردم نیز به گفت و گو پرداخت و در خصوص جبران خسارت وارده به آن ها در پی زلزله‌ اندیکا، قول رسیدگی فوری داد.

مردم در دیدار با رییس جمهور، از او خواستند با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، رسیدگی فوری به وضعیت آن ها شده و امکانات بیشتری برای آن ها فراهم شود. در این بازدید، معاون اول رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، رئیس جمهور را همراهی دارند.

وزیر کشور نیز در سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: باید اقدامات انجام شده در اندیکا را تسریع کنیم تا پیش از آغاز فصل بارش برف و سرما، مردم نگران خود و دام ها نباشند. احمد وحیدی  اظهار کرد: برای حل مسایل جاده ای اندیکا اداره کل راهداری باید کمک کند زیرا حل مشکلات جاده ای این منطقه به تنهایی توسط اداره عشایر امکان پذیر نیست. وی در خصوص منازل تخریب شده اندیکا در اثر زلزله، افزود: بنیاد مسکن کار خود را در این مناطق آغاز کرده و قول داده شده است تا چند هفته آینده مسایل یکی از روستاها را حل و فصل کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: یک بخش دیگر در اندیکا وجود دارد که جاده ندارد و صحبت هایی انجام شده تا نسبت به جاده کشی برای آن ها اقدام شود. وحیدی ادامه داد: عده ای نیز در این مناطق نیازهای فوری از حمله چادرهای ویژه ها دارند که باید برای آن ها این چادرهای ویژه تامین شود. وی افزود: باید اقدامات انجام شده در اندیکا را تسریع کنیم تا پیش از آغاز فصل بارش برف و سرما، مردم نگران خود و دام ها نباشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.