• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 51440
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. شیهان علیجان خدادادی مدیر برگزاری این اردو در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این اردو از تاریخ ۲۹ مهر لغایت ۲ آبان در شهرستان مسجدسلیمان با سرمربی گری پریا بهرامی جهت شرکت […]

رویش زاگرس: اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. شیهان علیجان خدادادی مدیر برگزاری این اردو در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این اردو از تاریخ ۲۹ مهر لغایت ۲ آبان در شهرستان مسجدسلیمان با سرمربی گری پریا بهرامی جهت شرکت در مسابقات لیگ های سبک های آزاد، بین المللی و جهانی برگزار گردید. خدادادی در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری صمیمانه محسن پیرعباسی و غضبان حکمت نژاد اعضای شورای شهر، کورش شهبازی سرپرست شهرداری، رضایی مدیر اداره آموزش و پرورش، بهمنی رئیس امور ورزش نفت و ممبینی رئیس حراست شرکت بهره براری نفت و گاز مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود.
لازم به ذکر است شیهان وحید بهرمان رئیس سبک سوکیوکوشین کاراته ایران و خاورمیانه، خانم شیهان خوشنودی فرد نائب رئیس سبک ایران و شیهان افشار نماینده سازمان جهانی و رئیس سبک خوزستان در این اردو حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.