• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

مراسم بزرگداشت ۳۰ مهر سالروز حملات گسترده موشکی به شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+پیام معاون اقتصادی رئیس جمهور

  • کد خبر : 51401
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
مراسم بزرگداشت ۳۰ مهر سالروز حملات گسترده موشکی به شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+پیام معاون اقتصادی رئیس جمهور

رویش زاگرس: با تلاش هیئت رزمندگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، جمعی از مسئولان شهرستان، مسئولان نظامی و انتظامی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  و مردم مراسم بزرگداشت ۳۰ مهر سالروز حملات گسترده موشکی به شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش […]

رویش زاگرس: با تلاش هیئت رزمندگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، جمعی از مسئولان شهرستان، مسئولان نظامی و انتظامی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  و مردم مراسم بزرگداشت ۳۰ مهر سالروز حملات گسترده موشکی به شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت شهدا فرصتی برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است،وی ادامه داد: گرامی داشتن یاد شهیدان، احترام به ارزش های نظام اسلامی است. سید احمدی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.

 همچنین در این مراسم دکتر محسن رضایی؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس و معاونت اقتصادی رییس جمهوری در سخنرانی مجازی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰شهید این حمله خونین گفت : گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله موشکی ۳۰مهرماه مسجدسلیمان را که جمغ زیادی از همشهریان ما ناجوانمردانه توسط موشک های بعثی اسراییلی بشهادت رسیدند.
فرمانده هشت سال دفاع مقدس یا تجلیل از مردم شهید پرور مسجدسلیمان گفت: مردمی که با غیرت وفادار به انقلاب واسلام بودند و زندگی. عادی خود را داشتند دشمن بعثی با ارتکاب این جنایت ثابت کرد که تنها دشمن جمهوری اسلامی نیست بلکه دشمن مردم کشورمان و از جمله مردم شریف مسجدسلیمان است که همواره از مشروطه تاکنون درحفظ کشور درخط مقدم بوده اند.
وی با اشاره به افتخار آفرینی های قوم لر گفت:قوم لر همواره افتخار آفرینی های فراوانی را انجام داده است.و افتخار می کنم که از تبار این مردم شریف و سراسر افتخار آفرین هستم.
همچنین سردار کریم پور فرمانده گردان همیشه پیروز سلمان با گرامیداشت این روز که منجر به شهادت ۱۲۰نفر و مجروحیت ۲۴۴نفر و ویرانی بیش از ۱۵۰ واحدمسکونی گردید سخنانی رابیان و از بانیان این یادواره تقدیر و تشکر نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.