• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 51343
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند”  اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت. وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با […]

رویش زاگرس: سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند”  اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه متهم در بازجویی بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز ۲دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ بهاروند در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،خاطر نشان کرد: عدم رعایت نکات امنیتی مثل استفاده نکردن از قفل و زنجیر، رها کردن سوئیج بر روی موتورسیکلت و ترک کردن طولانی مدت موتورسیکلت ها در معابر را علت اصلی وقوع این سرقت ها بر شمرد و از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.