• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

ادعای عجیب فراز کمالوند درباره لیگ بیست و یک
در لیگ بیست و یک، هدفی جز بقا در لیگ نداریم /متأسفانه فصل قبل قرارداد‌ها را یکساله بستند. آن‌هایی که این کار را انجام دادند خردمند نبودند

  • کد خبر : 51267
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>ادعای عجیب فراز کمالوند درباره لیگ بیست و یک</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>در لیگ بیست و یک، هدفی جز بقا در لیگ نداریم /متأسفانه فصل قبل قرارداد‌ها را یکساله بستند. آن‌هایی که این کار را انجام دادند خردمند نبودند</span>

رویش زاگرس: سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: زمان آماده‌سازی تیم را از دست دادیم، اما ناامید نیستیم و با تلاش و همت بازیکنان سعی می‌کنیم بهترین شرایط را برای فراز کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط این تیم در لیگ بیست و یکم صحبت کرد. فراز کمالوند درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: زمان آماده‌سازی تیم را از دست دادیم، اما ناامید نیستیم و با تلاش و همت بازیکنان سعی می‌کنیم بهترین شرایط را برای فراز کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط این تیم در لیگ بیست و یکم صحبت کرد. فراز کمالوند درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و اردوی تهران راضی کننده است. تنها مشکل ما زمانی است که از دست رفته. در حالی که دیگر تیم‌ها تمرینات بدنساز و تاکتیکی خود را پشت سر گذاشته و بازی‌های تدارکاتی خود را انجام دادند ما هنوز اول راه هستیم و از این بابت از رقبا عقبیم.

کمالوند با اشاره به این که این تاخیر در عملکرد تیم در جریان مسابقات تاثیر می‌گذارد تصریح کرد: متاسفانه، چون در زمان مشخص بدنسازی نکردیم و بازی تدارکاتی انجام ندادیم، تیم هنوز آماده نیست. بدون شک این ناآمادگی در جریان مسابقات روی عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد. شاید این طور به نظر برسد که با این شرایط چند هفته اول لیگ را از دست می‌دهیم، اما تلاش می‌کنیم از همه توان و داشته‌هایمان برای عملکردی خوب استفاده کنیم. به هر حال چاره‌ای نیست و سعی کردیم از داشته‌هایمان بیشترین بهره را ببریم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد هدف این تیم در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر گفت: با این شرایط هدف ما حفظ تیم است؛ وقتی ۲۰ روز مانده به مسابقات تمرینات را شروع کردیم هدفی جز بقا در لیگ نداریم. ما آنقدر دیر شروع کردیم که دیگر نمی‌توانیم وقت را برای یکسری کمبود‌ها تلف کنیم. متأسفانه فصل قبل قرارداد‌ها را یکساله بستند. آن‌هایی که این کار را انجام دادند خردمند نبودند. کدام مسئول در تیمش با تمام بازیکنان یکساله قرارداد می‌بندد؟ حالا همه آن بازیکنان رفتند و تیم خالی شد. ما هم نمی‌توانستیم بیش از ۷ بازیکن بگیریم؛ در نتیجه گرفتار شدیم.

کمالوند با اشاره به مشکلات همیشگی تیم‌های نفتی تاکید کرد: امیدواریم در فصل جدید با توجه به تغییر و تحولاتی که در دولت رخ داد اوضاع بهتر شود. وزیر قبلی به شکلی مقابل ورزش موضع گرفته بود؛ گویی پدیده‌ای شوم است. به جای این که در این شهر‌های محروم به ورزش اهمیت دهند بر عکس زنگنه بیشترین مشکل را برای این تیم‌ها درست کرد. هیچ روی خوشی به ورزش نشان نداد و این تیم‌ها را دچار مشکل کرد. خدا را شکر وزارتش تمام شد، اما وزیر جدید (اوجی) علاقمند نشان داده و قول مساعد داده است.

کمالوند با اشاره به بازیکنانی که جذب کردند، افزود: وقتی ما شروع به یارگیری کردیم دیگر بازیکنی نمانده بود همه بازیکنان تیم‌های شان را انتخاب کرده بودند و بازار نقل و انتقالات خالی بود. با این حال با توجه به بضاعت مان با چند بازیکن قرارداد بستیم هر چند می‌توانستیم تیمی بهتر ببندیم، اما بازیکنان فعلی هم از انگیزه خوبی برخوردارند و من روی توانایی‌هایشان حساب کردم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.