• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) شهرستان لالی
۵سری جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالا به ۵ خانواده اهداء گردید

  • کد خبر : 51250
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) شهرستان لالی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۵سری جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالا به ۵ خانواده اهداء گردید</span>

رویش زاگرس: مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) شهرستان لالی از اهدا ۵ سری جهیزیه عروس به زوج‌های نیازمند در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به این اقشار خبر داد. حجت الاسلام مرادی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود:  قرارگاه  امام رضا (ع) مستقر در مسجد صاحب […]

رویش زاگرس: مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) شهرستان لالی از اهدا ۵ سری جهیزیه عروس به زوج‌های نیازمند در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به این اقشار خبر داد.

حجت الاسلام مرادی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود:  قرارگاه  امام رضا (ع) مستقر در مسجد صاحب الزمان(عج)  یکی از مجموعه‌هایی است که با تکیه بر همت اعضای جوان و با کَرم خیرین و مردم نیکوکار در ایام شیوع ویروس کرونا به یاری محرومان آمده‌است.

وی ادامه داد: در همین راستا ۵ سری جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالا برای ۵ خانواده تهیه و تحویل گردید. مرادی گفت: تا کنون ۲۰ سری جهیزیه توسط این قرارگاه تهیه و در اختیار ۲۰ خانواده قرار گرفته است. لازم به ذکر است تا کنون در کنار فعالیت های جهادی توزیع بسته های غذایی ، طبخ غذا، لوازم تحریر و… نیز تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.