• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

استاد و  پیشکسوت خوشنویسی مسجدسلیمان درگذشت

  • کد خبر : 51239
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
استاد و  پیشکسوت خوشنویسی مسجدسلیمان درگذشت

رویش زاگرس: فریدون محمودی استاد و  پیشکسوت خوشنویسی مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  وی استاد تمام  در رشته خطاطی بود که صبح امروز به علت عارضه قلبی در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. وی سال ها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان مشغول تدریس هنرجویان و علاقمندان به این رشته […]

رویش زاگرس: فریدون محمودی استاد و  پیشکسوت خوشنویسی مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  وی استاد تمام  در رشته خطاطی بود که صبح امروز به علت عارضه قلبی در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. وی سال ها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان مشغول تدریس هنرجویان و علاقمندان به این رشته بود و شاگردان بسیاری را تربیت نمود.

سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در پیامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

در گذشت استاد فریدون محمودی خوشنویس بلند مرتبه که شاگردان بسیاری را نیز آموزش داد، تألم و درد فراوانی برای جامعه هنری استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان به جای گذاشت. حقیر به عنوان یک خدمتگزار در حوزه ی فرهنگ و هنر از طرف خود ، همکاران و اهالی فرهنگ و هنر مسجدسلیمان تسلیت ویژه ی خود را اعلام داشته  برای خانواده محترم استاد سفرکرده صبر و آرامش آرزومندم و فقدان او را به هنرمندان خوشنویس و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای او نامی نیک و درجاتی اعلا خواهانم.

لازم به ذکر است مراسم تشییع و خاکسپاری فرهنگی و هنرمند فرهیخته استاد فریدون محمودی فردا یکشنبه در قبرستان مجسمه گلگه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.