• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

هنرمند مسجدسلیمانی استاد عزت الله مهرآوران درگذشت

  • کد خبر : 51228
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
هنرمند مسجدسلیمانی استاد عزت الله مهرآوران درگذشت

رویش زاگرس: عزت الله مهرآوران بازیگر سرشناس مسجدسلیمانی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عزت الله مهرآوران بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. بیوگرافی عزت‌ الله مهرآوران عزت‌ الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجدسلیمان، بازیگر است. دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت […]

رویش زاگرس: عزت الله مهرآوران بازیگر سرشناس مسجدسلیمانی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عزت الله مهرآوران بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

بیوگرافی عزت‌ الله مهرآوران

عزت‌ الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجدسلیمان، بازیگر است.

دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی معادل دکترای تئاتر و دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

حضور عزت الله مهرآوران در کلاس عزت الله انتظامی

هنوز که هنوز است من پر از شوق هستم.

۵۰ سال پیش در دوره کارشناسی تئاتر، آقای عزت‌ الله انتظامی به ما می‌ گفت : فقط یادتان باشد که شما نوکر مردم هستید ! همین جمله کمک کرد که درست زندگی کنم..

برای همین هم نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم.

عزت الله مهرآوران:خانه ندارم

در سن ۶۶ سالگی خانه ندارم، امکانات به هنرمندانی که در صحنه‌ های تئاتر عرق ریخت ه‌اند بسیار کم است و انتظار این است که با حمایت‌ های دولت کمی از بار زندگی‌ برداشته شود.

ازدواج عزت الله مهرآوران

در زندگی عزت الله مهرآوران اطلاعاتی درباره همسر و فرزندان این هنرمند در دسترس نیست. وی در مصاحبه ای درباره همسرش عنوان کرده بود که در فضای هنر نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم… به تازگی عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گویا همسر وی می باشد.

در پی درگذشت عزت الله مهرآوران سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت استاد مهرآوران را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون استاد عزت الله مهرآوران، جامعه بزرگ و فرهیخته هنرمندان خصوصاً هنرمندان مسجدسلیمانی را متاثر کرد.

بی‌شک نقش‌آفرینی‌های ماندگار و خاطره ساز این چهره بی بدیل عرصه بازیگری و خلق شخصیت‌های مانا در تاریخ تئاتر و سینمای ایران، تا همیشه در اذهان مخاطبان هنردوست و علاقمندان وی جاویدان خواهد ماند.

اینجانب فقدان جبران‌ناپذیر این هنرمند توانمند را به عموم جامعه شریف هنر و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش و غفران الهی مسئلت می‌نماید.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.