• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

پیام رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 51104
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
پیام رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رویش زاگرس: علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پیام رییس دادگستری آمده است: هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم خلق گردید و افسانه شکست […]

رویش زاگرس: علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پیام رییس دادگستری آمده است:

هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم خلق گردید و افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال‌زدنی آن‌ها جاودانه شد. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت غیور ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روز‌هایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

قضات و کارکنان دادگستری شهرستان مسجدسلیمان در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»،  هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلیرمردان و شیرزنان عرصه دفاع و پایداری را گرامی داشته و بر ادامه راه امام شهدا و شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی تاکید می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روزافزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان مسجدسلیمان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.