• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

پدر شهید صالحی باورصاد به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 51060
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
پدر شهید صالحی باورصاد به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: پدر شهید صالحی به فرزند شهیدش پیوست. سلطانمراد صالحی باورصاد پدر شهید حمید صالحی باورصاد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پدر شهید صالحی  بر اثر ایست قلبی در سن ۷۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها تحمل رنج […]

رویش زاگرس: پدر شهید صالحی به فرزند شهیدش پیوست. سلطانمراد صالحی باورصاد پدر شهید حمید صالحی باورصاد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پدر شهید صالحی  بر اثر ایست قلبی در سن ۷۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها تحمل رنج فراق به فرزند شهیدش پیوست. شهید حمید صالحی باورصاد متولد ۱ شهریور ۱۳۴۶ در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فاو بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه به شهادت رسید. قرار است پدر شهید صالحی در قبرستان فامیلی در منطقه باغ چشمه علی به خاک سپرده شود.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت پدر شهید صالحی باورصاد را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید صالحی باورصاد

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

 مرحوم « سلطانمراد صالحی باورصاد » پدر شهید معظم « حمید صالحی باورصاد» ، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندشهیدش درود می‌فرستم.

 به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.