• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای آسمانی شد

  • کد خبر : 51048
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای آسمانی شد

رویش زاگرس: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیروهای امداد با فداکاری ۲ نفر را نجات داد، ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز بستری در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد. […]

رویش زاگرس: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیروهای امداد با فداکاری ۲ نفر را نجات داد، ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز بستری در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آرش نجیمی افزود: این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود ۹۰ درصد، و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم(ع)  اصفهان اعزام شده بود،  بدلیل سوختگی زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد، علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله بختیاری اهل شهرستان ایذه پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا ۲ فرد نیازمند را نجات دهد.

وزیر کشور برای تسریع در روند درمان این نوجوان فداکار در تماس با استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

احمد وحیدی همچنین در تماس با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به وی ماموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان وی از طرف استانداری تامین شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدا رحمت کنه نوجوان با غیرت را .
    و درود بر شرف وزیر کشور و استاندار پاک سرشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.