• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

تزریق بیش از ۶۱ هزار دُز واکسن در شهرستان مسجدسلیمان/ متولدین تا سال ۱۳۸۵ به مرکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه نمایند

  • کد خبر : 51024
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تزریق بیش از ۶۱ هزار دُز واکسن در شهرستان مسجدسلیمان/ متولدین تا سال ۱۳۸۵ به مرکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه نمایند

رویش زاگرس: سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از تزریق بیش از ۶۱ هزار دُز واکسن در این شهرستان خبر داد. دکتر ولی الله شرفی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس مجموع دقیق تعداد واکسن‌های تزریق شده در شهرستان  مسجدسلیمان  تا روز گذشته  را ۶۱ هزار و ۴۳ دوز […]

رویش زاگرس: سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از تزریق بیش از ۶۱ هزار دُز واکسن در این شهرستان خبر داد. دکتر ولی الله شرفی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس مجموع دقیق تعداد واکسن‌های تزریق شده در شهرستان  مسجدسلیمان  تا روز گذشته  را ۶۱ هزار و ۴۳ دوز اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۳۹ هزار و ۴۹۶ نفر از شهروندان دُز اول و ۲۱ هزار و ۵۴۷ نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز واکسیناسیون دانش اموزان در این شهرستان خبر داد و گفت: بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تا متولدین سال ۱۳۸۵ (۱۵ ساله ها)می توانند با مراجعه به مرکز تجمیعی واقع در ۵ بنگله اقدام به دریافت واکسن خود کنند. شرفی با بیان این که همکاران ما در مرکز تجمیعی از ساعت ۸ صبح  لغایت  ۲۰ شب آمادگی انجام واکسیناسیون را دارند از همشهریان درخواست کرد برای انجام واکسن به این مرکز مراجعه نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر این که اولین واکسن در دسترس، بهترین واکسن محسوب می‌شود، ادامه داد: واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه مقابله با همه گیری کووید ۱۹ است و گفت: افراد واکسینه شده هم باید پروتکل های بهداشتی اعم از رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها و … را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.