• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 51013
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس  در مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مراسم آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در مسجدسلیمان با حضور سردار کریم کریم پور فرمانده گردان سلمان […]

رویش زاگرس: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مراسم آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در مسجدسلیمان با حضور سردار کریم کریم پور فرمانده گردان سلمان شهرستان مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس و سرهنگ حسن محمودی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، همزمان با سراسر کشور صبح امروز _ سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.

سرهنگ حسن محمودی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در این مراسم عنوان کرد:در شهر شهید پرور مسجدسلیمان پیشکسوتان دفاع مقدس در این منطقه الگوی ایستادگی، پایداری و مقاومت و چراغ راهی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی هستند  و در انتفال آرمان های انقلاب به نسل جوان بسیار موثر هستند و این امر حداقل اقدامی است که می‌توانیم در قبال حماسه آفرینی این بزرگمردان ارایه دهیم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.