• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
خرید یک دستگاه ماشین بیهوشی فوق پیشرفته / انجام عمل پیشرفته اعصاب در بیمارستان  ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

  • کد خبر : 50960
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>خرید یک دستگاه ماشین بیهوشی فوق پیشرفته / انجام عمل پیشرفته اعصاب در بیمارستان  ۲۲ بهمن مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: سرپرست بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: انجام عمل های سنگین مغز و اعصاب، ستون فقرات و… توسط پزشکان مجرب در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان علاوه بر کاهش تعداد اعزام ها به بیمارستان های استان منجر به کاهش هزینه ها و خطرات جاده ای نیز شده است. دکتر ولی الله شرفی در گفتگو با […]

رویش زاگرس: سرپرست بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: انجام عمل های سنگین مغز و اعصاب، ستون فقرات و… توسط پزشکان مجرب در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان علاوه بر کاهش تعداد اعزام ها به بیمارستان های استان منجر به کاهش هزینه ها و خطرات جاده ای نیز شده است.

دکتر ولی الله شرفی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: همچنین در راستای سیاست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، تجهیز و کیفی‌سازی بیشتر بیمارستان ۲۲ بهمن یک دستگاه ماشین بیهوشی فوق پیشرفته بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خریداری و وارد بیمارستان شده است. وی ادامه داد: این ماشین بیهوشی حاوی یک تکنولوژی ونتیلاسیون پیشرفته با سیستم تنفسی مطمئن و ثابت شده استبوده که از لحاظ هماهنگی با بیماران چه از نظر سنی و چه از نظر شرایط فیزیولوژیکی بسیار قابل انعطاف است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ادامه داد: مردم شهرستان از این پس برای انجام عمل‌های جراحی در بخش مغز و اعصاب، ستون فقرات و.. دیگر مجبور نیستند به شهرستان های مجاور مراجعه کنند.

دکتر محمود یزدان پناهی متخصص و جراح مغز، اعصاب و ستون فقرات نیز در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از انجام عمل سنگین مرد ۶۵ ساله ای که سال ها بدلیل درگیری دیسک با درد شدید کمر و پا مواجه بود خبر داد. وی در تشریح این عمل گفت:. مرد ۶۵ ساله ای که سال ها بدلیل درگیری دیسک با درد شدید کمر و پا مواجه بود توسط پزشکان مجرب در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان مورد عمل قرار گرفت و یکروز بعد به صورت کامل از درد رهایی یافت.

بیمار مرد ۶۵ ساله ای بود که با درد شدید کمر و پا مراجعه نمود. وی گفت: این بیمار در ۵ سطح از نخاع تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه یکروز پس از عمل از درد چندین ساله رهایی یافت. دکتر یزدان پناهی با تقدیر از دستیاران خود در این عمل گفت: تشکر می کنم از همکاران اتاق عمل سرکار خانم ها احمدی، لعلی و اسدپور و دکتر رزقی دکتر بیهوشی همچنین سرکار خانمها  الاسوند، احمدپوری و آقای احمدی تنکسین های بیهوشی که ما را در انجام این عمل موفقیت آمیز یاری دادند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.