• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

تجمع اعتراضی کارکنان اداره مخابرات مسجدسلیمان/ از ورود کارکنان با سابقه به اداره جلوگیری شد

  • کد خبر : 50942
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
تجمع اعتراضی کارکنان اداره مخابرات مسجدسلیمان/ از ورود کارکنان با سابقه به اداره جلوگیری شد

رویش زاگرس: عده ای از کارکنان اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان صبح امروز با تجمع روبروی مراکز شهید مطهری و مرکز امام دست به تجمع صنفی زدند. یکی از این کارکنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبر رویش زاگرس  گفت: حدود ۲۵ نفر از پرسنل با سابقه بالای ۲۰ سال به این دلیل که پس از […]

رویش زاگرس: عده ای از کارکنان اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان صبح امروز با تجمع روبروی مراکز شهید مطهری و مرکز امام دست به تجمع صنفی زدند. یکی از این کارکنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبر رویش زاگرس  گفت: حدود ۲۵ نفر از پرسنل با سابقه بالای ۲۰ سال به این دلیل که پس از این همه سال به عقد قراردادهای سه ماهه خود اعتراض و از طریق قانون توانستیم رای اداره کار را به نفع خود بگیریم در کمال تعجب پس از ۲۰ سال امروز به این دلیل که حاضر نشدیم مجدداً قراردادهای سه ماهه را امضاء و خواهان احقاق حقوق خود شدیم از ورود ما به اداره جلوگیری کردند و آن گونه که شنیدیم از اهواز عده ای را جایگزین ما کرده اند. وی ادامه داد: سال هاست هیچ گونه تغییری در حقوق و مزایای ما بوجود نیامده است به همین دلیل مخالف امضای قرارداد سه ماهه جدید هستیم.

یکی دیگر از این کارکنان به خبرنگار ما گفت: تبدیل وضعیت در همه نهادهای اجرایی و عمومی، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است که در شورای نگهبان نیز به تایید رسیده است اما در مخابرات اجرایی نمی‌شود. وی ادامه داد: از نماینده، فرماندار و دادستان محترم می خواهیم به داد ما برسند و اجازه ندهند در این آشفته بازار اقتصادی خانواده های ما بیش از این تحت فشار قرار بگیرند.

پایگاه خبری رویش زاگرس این آمادگی را دارد توضیحات مسئولان اداره مخابرات را نیز منتشر کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.