• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

اعتراض جمعی از نیروهای پیمانکاری شهرداری « قلعه خواجه » اندیکا به عدم دریافت بیش از ۶ ماه حقوق و حق بیمه خود

  • کد خبر : 50849
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
اعتراض جمعی از نیروهای پیمانکاری شهرداری « قلعه خواجه » اندیکا به عدم دریافت بیش از ۶ ماه حقوق و حق بیمه خود

رویش زاگرس: جمعی از نیروهای پیمانکاری شهرداری «قلعه خواجه» اندیکا از عدم پرداخت بیش از ۶ ماه حقوق و حق بیمه خود خبر دادند و از مسئولان شهرستان، استاندار جدید خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستند جهت حل مشکلات آنان به این مهم ورود کنند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یکی […]

رویش زاگرس: جمعی از نیروهای پیمانکاری شهرداری «قلعه خواجه» اندیکا از عدم پرداخت بیش از ۶ ماه حقوق و حق بیمه خود خبر دادند و از مسئولان شهرستان، استاندار جدید خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستند جهت حل مشکلات آنان به این مهم ورود کنند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یکی از این  کارگران در گفتگو با خبرنگار رویش زاگرس گفت: علاوه بر دستمزد پرداخت نشده، مزایای معوقه نیز داریم. همچنین حق بیمه‌هایی که هنوز پرداخت نشده است به همین دلیل در بیشتر ماه‌های سال برای دریافت خدمات درمانی و تمدید دفترچه‌های خود با مشکل مواجه هستیم. وی تعداد افرادی که دچار این مشکل هستند را حدود ۳۷ نفر خواند و ادامه داد: کار می‌کنیم اما از دستمزد خبری نیست! در واقع از اسفند ماه سال ۹۹ دچار مشکل هستیم. اگر چه بعضی ها هم هستند  که بیش از ۶ ماه می باشد حقوق دریافت نکرده اند. این کارکنان خواستار پرداخت هرچه زودتر معوقات خود شدند و گفتند: شهرداری باید هرچه سریع تر مطالبات آنان را کامل پرداخت کند تا از این وضعیت خارج شوند.

یکی از این کارگران می گوید: مشکل این است وقتی حق بیمه کارگران پرداخت نشده، کارگرانی که در این شرایط به دلیل ابتلا به کرونا برای گرفتن خدمات درمان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی مراجعه می‌کنند از پذیرش‌شان جلوگیری می‌شود.

آنان با ابراز نگرانی از وضعیت موجود اظهار داشتند: از مسئولان شهرداری، شورای شهر، فرماندار، استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با درک همه مشکلاتی که در نتیجه‌عدم دریافت مزد برای مجموعه کارگران شهرداری به وجود می‌آید، در خصوص پرداخت مطالبات آنان اقدام کنند.

پایگاه خبری رویش زاگرس آمادگی دارد توضیحات مسئولان شهرداری و یا شورای شهر قلعه خواجه را منتشر کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.