• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
4

استقبال کارکنان شرکت ملی نفت از انتصاب دکتر علیخانی برای سرپرستی اصلی ترین شرکت وزارت نفت

  • کد خبر : 50843
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۰۷
استقبال کارکنان شرکت ملی نفت از انتصاب دکتر علیخانی برای سرپرستی اصلی ترین شرکت وزارت نفت

رویش زاگرس:  با طولانی شدن معرفی مدیرعامل شرکت نفت،اخبار موثقی منتشر شده که مهندس اوجی،یک مدیر عملیاتی و متخصص را برای سرپرستی این شرکت انتخاب و معرفی کرده اند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت گزینه مورد نظر وزیر بوده و بازخورد مثبت کارکنان و همچنین فصای رسانه […]

رویش زاگرس:  با طولانی شدن معرفی مدیرعامل شرکت نفت،اخبار موثقی منتشر شده که مهندس اوجی،یک مدیر عملیاتی و متخصص را برای سرپرستی این شرکت انتخاب و معرفی کرده اند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت گزینه مورد نظر وزیر بوده و بازخورد مثبت کارکنان و همچنین فصای رسانه ای حوزه نفت و گاز بیش از همه بیان کننده تایید این نظر و انتخاب وزیر است.
دکترعلیخانی نیز همچون خود مهندس اوجی از فرزندان راستین صنعت نفت است. او‌متولد سال ۱۳۴۷ در مسجدسلیمان،نخستین شهر نفتی ایران و خاورمیانه است و کارشناسی ارشد خود در رشته مهندسی شیمی ،گرایش مخازن هیدروکربنی را از دانشگاه علوم و تحقیقات و دکترای خود در رشته اقتصاد نفت و‌گاز را از دانشگاه علامه کسب نموده است.
علیخانی تجربه کار در جزیره سیری و سکوهای سلمان و نصر و همچنین حضور و کار در اکثر مناطق عملیاتی نفت و‌ گاز را تجربه نموده و چهره ای شاخص در صنعت نفت و‌گاز است که حضور او در کسوت «سرپرست» در شرکت ملی نفت ایران ، همسو با برنامه های اعلام شده وزیر در راستای شایسته سالاری است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.