• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

جوابیه شرکت اکسین صنعت در پی انتشار خبر اعتراض جمعی از کارگران به عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه خود

  • کد خبر : 50834
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
جوابیه شرکت اکسین صنعت در پی انتشار خبر اعتراض جمعی از کارگران به عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه خود

در پی انتشار خبری با عنوان « اعتراض جمعی از کارگران پروژه توسعه میدان زیلایی شرکت اکسین صنعت به دلیل عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه”» در پایگاه خبری رویش زاگرس مسئولان شرکت اکسین صنعت جوابیه ای را ارسال که می خوانید: بسمه تعالی مدیر محترم پایگاه خبری رویش زاگرس با سلام در […]

در پی انتشار خبری با عنوان « اعتراض جمعی از کارگران پروژه توسعه میدان زیلایی شرکت اکسین صنعت به دلیل عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه”» در پایگاه خبری رویش زاگرس مسئولان شرکت اکسین صنعت جوابیه ای را ارسال که می خوانید:

بسمه تعالی

مدیر محترم پایگاه خبری رویش زاگرس

با سلام

در پی انتشار خبری با عنوان « اعتراض جمعی از کارگران پروژه توسعه میدان زیلایی شرکت اکسین صنعت به دلیل عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه”» در آن رسانه‌ی وزین در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ مستدعی است دستور فرمایید این توضیحات بر اساس قانون مطبوعات و جهت تنویر افکار عمومی نیز منتشر شود.

در ابتدا ضمن تشکر از رسانه ای کردن موضوع مشکلات کارگری به وجود آمده از طرف رسانه شما به عرض می رساند شرکت اوکسین صنعت به عنوان پیمانکار بخش سطح الارض میدان زیلایی با شرکت گلوبال قرارداد دارد. و شرکت گلوبال نیز با شرکت مناطق نفتخیز جنوب قرارداد دارد و پروژه میدان زیلایی جز ء ٢٨ مخزن می باشد.

شرکت اوکسین صنعت با بکارگیری نیروهای بومی و پیمانکاران بومی فعالیت خود را از دی ماه ٩٩ با قدرت شروع نمود اما متاسفانه از ابتدای سال به دلیل مشکلات مالی ناشی از مشکلات فی مابین شرکت نفت و شرکت گلوبال هیچ گونه تزریق مالی به پروژه انجام نگردیده و باعث بروز این مشکلات شده است.

مشکل مطروحه  فوق در زمان وزیر قبلی نفت بوده و حکم وزیر مبنی بر مسدود نمودن حساب های بانکی شرکت گلوبال فقط شفاهی و مبنای قضایی نداشته است که متاسفانه باعث ضرر و زیان پیمانکاران و انباشت بدهی شرکت اوکسین گردیده است.

در حال حاضر نیز ما منتظر حل مشکل از طرف وزارت نفت و شرکت گلوبال هستیم که در صورت تزریق منابع مالی از طرف شرکت مناطق نفتخیز به شرکت گلوبال قطعاً تمامی تعهدات ایجاد شده و بدهی به پرسنل خدوم و زحمتکش پرداخت خواهد شد.

امیدواریم که با استقرار دولت جدید مشکلات ایجاد شده سریعا برطرف و شرکت مناطق نسبت به تزریق مالی اهتمام جدی نموده تا بتوانیم خسارات زمانی و مالی ایجاد شده در پروژه را جبران نماییم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام،معمولا”شرکت های پیمانکاری
    بایدازقبل پیش بینی دیرپرداخت
    حقوق کارگران راازسوی کارفرما
    بکندودراین راستا بایدپشتیبانی
    مالی قوی داشته باشد.متاسفانه
    شرکت هایی ازاین دست که بعضا”
    پیمانکاردسته دوم هستند.به دلیل
    بالا همیشه برای نیروهای خودمشکل
    سازمی باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.