• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

مدال افتخار بر گردن پزشک خیر مسجدسلیمانی
عالی محمدی مدال خود را بر گردن دکتر جباری انداخت

  • کد خبر : 50826
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدال افتخار بر گردن پزشک خیر مسجدسلیمانی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>عالی محمدی مدال خود را بر گردن دکتر جباری انداخت</span>

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی قهرمان ارزنده ملی و صاحب رکوردهای متعدد، یکی از مدال های ارزشمند خود را به دکتر رضا جباری پزشک خیر مسجدسلیمانی که جهت ویزیت به شهرستان اندیکا سفر کرده است اهدا کرد. عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس هدف از این کار را ارج نهادن به تلاش […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی قهرمان ارزنده ملی و صاحب رکوردهای متعدد، یکی از مدال های ارزشمند خود را به دکتر رضا جباری پزشک خیر مسجدسلیمانی که جهت ویزیت به شهرستان اندیکا سفر کرده است اهدا کرد.

عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس هدف از این کار را ارج نهادن به تلاش های دکتر جباری عنوان کرد و گفت: اگر چه ایشان احتیاجی به قدردانی ندارد اما من وظیفه خود دانستم به نیابت از مردم مسجدسلیمان مدال خود را به این پزشک محجوب اهداء نمایم.

به گزارش رویش زاگرس دکتر جباری متولد ۱۳۶۱ مسجدسلیمان، جراح مغز و اعصاب و فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی است.

وی در ماه حدود ۲۰ بیمار را با عشق و علاقه‌ای که به مناطق محروم به خصوص مردم زادگاهش دارد م، به طور رایگان عمل می‌کند. و تقریبا  هر ماه چند روز را به مسجدسلیمان و یا روستاها و مناطق عشایری اطراف این شهر سفر می‌کند و به ویزیت بیماران می پردازد و در صورت لزوم آن ها را به تهران انتقال می‌دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.