• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پس از شش روز جستجو، سه کوهنورد گرفتار در ارتفاعات برف گیر ˝کم چه خدا˝ نجات یافتند

  • کد خبر : 5081
  • ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸

سه کوهنوردی که به ارتفاعات کوه ˝کم چه خدا˝ سفر کرده بودند در مناطق برف گیر این ارتفاعات گرفتار شدند و پس از شش روز تلاش و پیگیری گروه های امدادی نجات یافتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از تاراز نيوز، سه کوهنوردی که به ارتفاعات کوه “کم چه خدا” […]

سه کوهنوردی که به ارتفاعات کوه ˝کم چه خدا˝ سفر کرده بودند در مناطق برف گیر این ارتفاعات گرفتار شدند و پس از شش روز تلاش و پیگیری گروه های امدادی نجات یافتند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از تاراز نيوز، سه کوهنوردی که به ارتفاعات کوه “کم چه خدا” سفر کرده بودند در مناطق برف گیر این ارتفاعات گرفتار شدند و پس از شش روز تلاش و پیگیری گروه های امدادی نجات یافتند.

روز گذشته گروههای امدادی پس از چند روز جستجو توانستند کوهنوردان گرفتار شده در منطقه اندیکا را به سلامت نجات دهند در حالی که شش روز هیچ خبری در خصوص وضعیت آن ها در دست نبود.

باقری سرپرست هلال احمر اندیکا در گفتگو با تاراز نیوز در خصوص گرفتاری کوهنوردان در ارتفاعات “کم چه خدا” اظهار داشت:باتوجه به بارش سنگین برف ونبود امکان دسترسی زمینی برای جستجوی نجات کوهنوردان  بامعاونت امداد و نجات استان خوزستان  تماس گرفته شد.

وی افزود:با هماهنگی صورت گرفته درخصوص نجات هوایی توسط امدادگران پایگاه تاراز طی یک سورتی پرواز توانستند کوهنوردان گرفتار در برف را نجات دهند.

گفتنی است ارتفاعات تاراز از معدود مناطق برف گیر استان خوزستان است که در روزهای سرد سال به علت بارش شدید برف مسیرهای عبور و مرور ان به طور کلی مسدود می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خیلی خیلی از استاد مرادی سپاسگزاریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.