• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

تشییع پیکر شهید راه سلامت فردا در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 50781
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
تشییع پیکر شهید راه سلامت فردا در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: مراسم تشییع جنازه شهیده راه سلامت فردا در گلزار شهدای چهاربیشه برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهیده شهلا حیدری متولد سال ۱۳۴۷ از کارکنان بیمارستان الزهرا اصفهان بود که به دلیل ابتلاء به کرونا به شهادت رسید و قرار است پیکر پاک ایشان فردا در گلزار شهدای چهاربیشه به […]

رویش زاگرس: مراسم تشییع جنازه شهیده راه سلامت فردا در گلزار شهدای چهاربیشه برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهیده شهلا حیدری متولد سال ۱۳۴۷ از کارکنان بیمارستان الزهرا اصفهان بود که به دلیل ابتلاء به کرونا به شهادت رسید و قرار است پیکر پاک ایشان فردا در گلزار شهدای چهاربیشه به خاک سپرده شود. علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی شهادت این بانوی گرامی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انا لله و انا الیه راجعون “

با نهایت تاسف و تاثر، خبر درگذشت شهیده شهلا حیدری که در راه خدمت به مردم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب تالم و اندوه فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این مدافع جوان و فداکار عرصه سلامت مردم را به خانواده محترم این شهیده راه خدمت، جامعه فرهیخته درمانی و مردم شهیدپرور شهرستان مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید راه سلامت رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

امید است با عنایت و فضل الهی، تلاش شبانه روزی مدافعان عرصه سلامت و همکاری خوب مردم و مسئولان، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. روحش شاد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.