• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

پدر شهید «عبداله آذرنیا» به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 50734
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
پدر شهید «عبداله آذرنیا» به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: مرحوم “هیبت اله آذرنیا” پدر شهید «عبداله آذرنیا» پس از سال ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در ۱۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  پیکر پاک این پدر شهید با حضور جمعی از مسئولان […]

رویش زاگرس: مرحوم “هیبت اله آذرنیا” پدر شهید «عبداله آذرنیا» پس از سال ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در ۱۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  پیکر پاک این پدر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مسجد سلیمان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه در قبرستان کلگه از توابع آن شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.  شهید عبداله آذرنیا در پانزدهم خرداد ۱۳۷۰ در پاسگاه انتظامی دوربند خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل  آمد.
علیرضا شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت مرحوم زنده یاد هیبت الله آذرنیا را تسلیت گفت: متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آن ها نیست.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحوم “هیبت اله آذرنیا” پدر شهید معزز “عبداله آذرنیا ” موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌ های محترم و سوگوار آذرنیا، خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. روحش شاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.