• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

حسنوند خبر داد:
محمود فکری سرمربی نفت‌مسجدسلیمان شد/ نفت از فردا وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد+ تصویر

  • کد خبر : 50728
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>حسنوند خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>محمود فکری سرمربی نفت‌مسجدسلیمان شد/ نفت از فردا وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد+ تصویر</span>

رویش زاگرس: هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای فصل جدید لیگ برتر به محمود فکری سپرده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،مهران حسنوند مدیر رسانه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مسئولان باشگاه پس از مذاکره و رایزنی با محمود فکری بار دیگر با او برای همکاری به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند‌. […]

رویش زاگرس: هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای فصل جدید لیگ برتر به محمود فکری سپرده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،مهران حسنوند مدیر رسانه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مسئولان باشگاه پس از مذاکره و رایزنی با محمود فکری بار دیگر با او برای همکاری به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند‌.
فکری در چند بازی از نیم فصل دوم لیگ بیستم نیز پس از تغییر و تحولاتی که در رأس کادرفنی فنی رخ داد، به عنوان سرمربی نفت انتخاب شد.
وی گفت:تمرینات نفت بزودی با حضور فکری آغاز می‌شود. همچنین مسوولان باشگاه از فردا نیز وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.