• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
انهدام باند سارقان سابقه دار در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 50610
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>انهدام باند سارقان سابقه دار در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری اعضای باند سارقان سابقه دار و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” حمید رضا بهاروند ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در مسجدسلیمان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری اعضای باند سارقان سابقه دار و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” حمید رضا بهاروند ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در مسجدسلیمان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات فنی و کار اطلاعاتی ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، کنتور آب، لوله و اتصالات آب و شیرآلات گاز معترف شدند.

سرهنگ بهاروند با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.